خامنه ای مواجه است با نارضایتی در هسته سخت قدرت در درون رژیم

محسن سازگارا دبیر کارگروه مقاومت مدنی شورای مدیریت گذار

دکتر سازگارا در گفتگو با علیرضا نوری زاده در برنامه پنجره ای رو به خانه پدری:

«خامنه ای در اوهام بسر می برد و اخیرا بسیار پرت و پلا حرف می زند. برای مثال در رابطه با آغاز سال تحصیلی بجای توجه به سه میلیون دانش آموز که فاقد امکانات آموزشی آنلاین هستند، دغدغه کودکستانها را دارد.

«تکلیف مردم با حکومت معلوم است، نه خامنه ای و نه کل جمهوری اسلامی را می خواهند. اما داخل خود هسته سخت قدرت زمزه هایی شنیده می شود که خامنه ای باید کنار برود. زمزمه کسانی که در رده فرماندهان سپاه و داخل بیت رهبری هستند. به همین دلیل خامنه ای در صحبت اخیر خود که خبر آن بدست ما رسیده است خود را بر حسب معمول جای پیامبر گذاشته و شرایط فعلی را با جنک احد مقایسه کرده است و گفته است به این دلیل سپاه اسلام شکست خورد که فرماندهان ارشد حرف ولی فقیه زمان خود (منظورش پیامبر است!) را گوش نکردند و در پایان تهدید کرده است که با فرماندهان نظامی برخورد خواهد کرد.»

«اکنون خامنه ای مواجه است با نارضایتی در هسته سخت قدرت در درون رژیم و به همین دلیل پسرش، مجتبی خامنه ای، در حال تصفیه گسترده است و در حال عوض کردن مهره های اصلی در بیت و سپاه می باشد. زیرا می خواهند هسته سخت حکومت را کوچکتر کنند که این نشانه آن است که حکومت در فاز سوم و پایانی خود بسر می برد.»

مشروح این گفتگو را در اینجا ملاحظه کنید: