مهم‌ترین هدف ساخت یک زیربنا برای همبستگی و گذار از جمهوری اسلامی است

شهریار آهی، سخنگوی شورای مدیریت گذار در گفتگو با تلویزیون ایران اینترنشنال:

جنبش‌های امروزی بدلیل وجود وسایل ارتباطات جمعی و تثبیت مدار سیل افکار با گذشته فرق کرده است. مردم کارد به استخوان‌شان رسیده، کشور در شرایط اسفناکی قرار گرفته است. باید به جای پرداختن به مسائل و اختلافات ۷۰ سال پیش به برون‌رفت از شرایط فعلی تمرکز کرد.

شاهزاده رضا پهلوی در سخنانش نه از دول خارجی یاری خواستند و نه اشاره‌ای به سیاست خاصی کردند. ایشان گفتند نتیجه از درون مبارزات مردم داخل کشور بیرون خواهد آمد. یک نظام توتالیتر زیربنای تمام تغییرات را از بین می‌برد و باید ساخت این زیربنا را در اولویت قرار دهیم.

انتقال از حاکمیت الهی به حاکمیت مردم با مجلس موسسان منتخب آرای مردمی یک وظیفه مشترک است. شاهزاده رضا پهلوی هیچ‌وقت نگفت من کاندیدای پادشاهی هستم، و من فکر می‌کنم ایشان برای نظام پادشاهی و جمهوری به طور مساوی و با یک فاصله ایستاده‌اند، و این هم برای کسی که می‌خواهد برای زیربنای تغییرات کاری بکند درست است.

ایشان آرای طبیعی خودشان را هم سلطنت‌طلبانه نمی‌بینند و بیشتر افرادی که با ایشان کار می‌کنند اصلا سلطنت‌طلب نیستند و جمهوری‌خواه هستند. اما چیزی که آن‌ها را به سمت شاهزاده رضا پهلوی جذب می‌کند یک جور مدرنیته و ناسیونالیسم است. این‌ها برایشان خیلی مهم است که یک ایران بزرگ و با عظمت هم‌چون گذشته را ببینند، بنابراین از این سرمایه استفاده می‌کنند برای این‌که دست‌شان را برای یاری به سمت نهادهای دیگری دراز کنند.

View this post on Instagram

. . شهریار آهی، سخنگوی شورای مدیریت گذار در گفتگویی با تلوزیون ایران اینترنشنال گفت: . جنبش‌های امروزی به‌دلیل وجود وسایل ارتباطات جمعی و تثبیت مدار سیل افکار با گذشته فرق کرده است. مردم کارد به استخوان‌شان رسیده، کشور در شرایط اسفناکی قرار گرفته است. باید به جای پرداختن به مسائل و اختلافات ۷۰ سال پیش به برون‌رفت از شرایط فعلی تمرکز کرد. . شاهزاده رضا پهلوی در سخنانش نه از دول خارجی یاری خواستند و نه اشاره‌ای به سیاست‌ خاصی کردند. ایشان گفتند نتیجه از درون مبارزات مردم داخل کشور بیرون خواهد آمد. یک نظام توتالیتر زیربنای تمام تغییرات را از بین می‌برد و باید ساخت این زیربنا را در اولویت قرار دهیم. . انتقال از حاکمیت الهی به حاکمیت مردم با مجلس موسسان منتخب آرای مردمی یک وظیفه مشترک است. شاهزاده رضا پهلوی هیچ‌وقت نگفت من کاندیدای پادشاهی هستم٬ و من فکر می‌کنم ایشان برای نظام پادشاهی و جمهوری به طور مساوی و با یک فاصله ایستاده‌اند٬ و این هم برای کسی که می‌خواهد برای زیربنای تغییرات کاری بکند درست است. . ایشان آرای طبیعی خودشان را هم سلطنت‌طلبانه نمی‌بینند و بیشتر افرادی که با ایشان کار می‌کنند اصلا سلطنت‌طلب نیستند و جمهوری‌خواه هستند. اما چیزی که آن‌ها را به سمت شاهزاده رضا پهلوی جذب می‌کند یک جور مدرنیته و ناسیونالیسم است. این‌ها برایشان خیلی مهم است که یک ایران بزرگ و با عظمت هم‌چون گذشته را ببینند٬ بنابراین از این سرمایه استفاده می‌کنند برای این‌که دست‌شان را برای یاری به سمت نهادهای دیگری دراز کنند. #اعتراضات_سراسری #اعتصابات_سراسری #همبستگی_برای_گذار #شورای_مدیریت_گذار #جمهوی #سلطنت #فدرالیسم #مشروطه #حاکمیت_نامتمرکز #شاه #خامنه_ای #رضا_پهلوی #حسن_شریعتمداری ایران #مردم #جنبش #توتالیتر #مجلس #پادشاهی #ناسیونالیسم #مدرنیته #حکومت @irantc_official

A post shared by شورای مدیریت گذار (@irantc_official) on