فرمان رهبری، فتواى اختلاس؛ یزدان شهدایی

على خامنه اى در راس بيت رهبرى، متصدى و صاحب امتياز بزرگترين باند مافيايی در حكومت اسلامى است. ديگر بازيگران اين حاكميت ويرانگر، بدون هماهنگى و كسب تكليف با او، دست از پا خطا نمى كنند.

 

یزدان شهدایی

اکبر طبری معاون اجرایی دو رئیس قوه قضاییه ایران که دادگاه‌های او و شرکایش به جرم اختلاس، ارتشا و رشوه‌گیری و ایجاد باند مافیایی درون قوه قضاییه٬ به راستی در طول صد سال شکل گیری دادگستری نوین٬ مایه شگفتی تاریخ است، در آخرین گفتگوی خود با روزنامه شرق مدعی شده است، كه خرید و ساخت شهرک ویلایی لواسان یا همان “باستی هيلز” به حكم رهبر جمهوری اسلامی انجام گرفته است.

اكبر طبرى مدعى است، “بنا به فرمان حکومتی ۵۳۸/۳/۵۰، مورخه ۹۵/۸/۱۲، صادره از سوی رئیس دادگستری وقت تهران و با عنایت به ابلاغیه مقام معظم رهبری و از سوی رییس قوه قضاییه، خرید زمین برای شهرک لواسان از بنیاد شهید و ستاد اجرایی امام خمینی صورت گرفته است”. وى همچنين فاش كرده است كه ساخت ویلاها و شهرک‌سازی هم با فرمان حکومتی رهبر جمهوری اسلامی ممکن بوده است.

با این اعتراف اکبر طبری، مشخص مى‌شود كه تاكنون هر گونه اختلاس و پول‌شویی و حمایت از دزدان و قاتلان توسط قوه قضاییه در خلافت اسلامى٬ بی‌گمان تحت نظر رهبری جمهوری اسلامی بوده است.

على خامنه اى در راس بيت رهبرى، متصدى و صاحب امتياز بزرگترين باند مافيايی در حكومت اسلامى است. ديگر بازيگران اين حاكميت ويرانگر، بدون هماهنگى و كسب تكليف با او، دست از پا خطا نمى كنند. براى فساد و قتل و جنايت در ايران، حتما فتواى حكومتى شخص ايشان لازم است.