حداد عادل، «دست بوسی برای تمام فصول»، یزدان شهدایی

سيرک انتخابات حكومت اسلامى بين جناح‌ها و كوتوله‌هاى سياسى چون احمدى‌نژادها، كه هر كدام به‌اندازه كافى در غارت و خرابى ايران يد توانايی داشته‌اند، جلو چشم مردم ايران در جريان است.

 

یزدان شهدایی

غلام‌علی حداد عادل، پدر خوانده جریان موسوم به شورای ائتلاف، در همایش انتخاباتى اصول‌گرايان، با قاطعيت از رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ١٤٠٠، توسط حاکمیت خبر داد.

اما احمدی‌نژاد ساکت ننشسته و در توییتی خطاب به آقاى حداد عادل نوشت: حداد عادل قبل از انقلاب دست فرح را می‌بوسید و بعد از انقلاب سوپر حزب‌اللهی شده است.

اظهارات احمدی‌نژاد در خصوص حداد عادل واقعیت چهره‌ای در نظام حکومت خودکامه است که فرقی نمی‌کند پهلوی باشد یا ولایت فقیه، او فقط دست بوسی خودکامگان را بلد است و از این طریق ارتزاق نکبت‌بار انگلی خود را ادامه می‌دهد.

البته قبل از آقاى احمدى‌نژاد، علی اکبر جوان‌فکر، فعال رسانه‌ای نزدیک به احمدی‌نژاد هم پاسخ ايشان را داده و گفته بود: سخنان آشفته و در هم ریخته و غیر مسئولانه حداد عادل در تراز هیچ‌یک از مسئولیت‌های آقای حداد عادل كه تا کنون بر عهده داشته است نیست.

علی اکبر جوان‌فکر در ادامه افزوده: به یاد دارم که آقای حداد عادل در برنامه خندوانه از نسبت خویشاوندی‌اش با رهبری گفته بود: ازمن پرسیده بودند که تو چه کاره‌ای و من پاسخ داده‌ام پدر بزرگ نوه‌های مقام معظم رهبری هستم.

آقاى جوانفكر معتقد است كه حداد عادل با پيش كشيدن نسبت فاميلي با بيت رهبرى و مجتبى خامنه‌اى مقاصد سياسى خاصى را پيش مى‌برد و مى‌خواهد با خراب كردن احمدى‌نژاد مردم را از شركت در انتخابات دل‌سرد كند و اين چيزى نيست جز آب به آسياب دشمن ريختن!

سيرک انتخابات حكومت اسلامى بين جناح‌ها و كوتوله‌هاى سياسى چون احمدى‌نژادها، كه هر كدام به‌اندازه كافى در غارت و خرابى ايران يد توانايی داشته‌اند، جلو چشم مردم ايران در جريان است.

اميدوارم ملت ايران از دوران “ناخود هوشيارى”به‌در آمده باشد و ديگر فريب اين دلقک‌هاى دست بوس و جنايتكار را، كه با بيش از چهار دهه حكمرانى٬ كشور ما را نابود كرده‌اند، نخورند.