حکومتی که پایگاهی انتخاباتی اش به رسوایی کشیده شود، نه آبروی ملی خواهد داشت و نه آبروی بین المللی؛ نه به انتخابات=نه به جمهوری اسلامی

حسن شریعتمداری دبیرکل شورای مدیریت گذار در مورد انتخابات ۱۴۰۰ و سخنان اخیر علی خامنه ای می گوید:

سخن خامنه ای را که «رای او برابر با رای یک جوان ۱۶ ساله است» فقط ساده لوحانی می توانند باور کنند که اوضاع داخل ایران اطلاعی ندارد. آقای خامه ای مرکز تبعیض و مرکز فساد و مانع خوشبختی و ترقی مردم ایران است.

بنابراین شرکت در انتخابات نه تنها به نفع ایران نیست بلکه در جهت تثبیت نظامی است که تمامیت ایران را تهدید می کند و ما را دچار اضمحلال تمدنی می نماید.

در تعادل قدرت موجود در نظام جمهوری اسلامی هیچ اصلاح ساختاری متصور نیست، و اگر قانون اساسی کلا عوض نشد راه اصلاح ساختاری تا ظهور امام زمان طبق قانون اساسی موجود مسدود است.

عدم رای به انتخابات در واقع نه به نظام است. مردم باید به این انتخابات نه بگویند تا بتوان با آسان ترین وسیله و ارزان ترین و امن ترین راه از شر این نظام نظام راحت شد. نظامی که پایگاهی انتخاباتی اش به رسوایی کشید شود نه آبروی ملی خواهد داشت و نه آبروی بین المللی.

مردم ایران نه امریکا و نه اسراییل را خصم خودشان نمی دانند و اگر خصمی هم هست خود خامنه ای و جمهوری اسلامی می باشند.

آنچه که خامنه ای می گوید مصرف داخلی دارد. همه می دانند که در ایران که چه افتضاحی بنام انتخابات در جریان است. اصولا علاوه بر محدودیت شورای نگهبان کاندید رئیس جمهوری باید ۱۵۰ میلیارد تومان خرج انتخابات کند. یک فرد معمولی چگونه می تواند این هزینه را بپردازد. اسپانسر آقای روحانی یکی از صاحبان صنایع فولاد بود.

بنابراین انتخابات در هر درجه اش فاسد و البته مردم ایران این شعور را دارند و می دانند با چه وضعی روبرو هستند.

بنابراین نه به نظام یعنی نه به انتخابات و نه به انتخابات یعنی نه به نظام.

بخش هایی از این مصاحبه را در اینجا ملاحظه کنید: