اهداف رژیم اسلامی تا ظهور حضرت آخر زمان – سپاه قدس و قاسم سلیمانی هم وسیله اند

خبرگزاری تسنیم گفتگوئی با حجت الاسلام سعیدی، ۲۶ فروردین ۱۳۹۹، انجام داده که از اهداف جنایتکارانه رژیم در منطقه خاورمیانه و جهان پرده برمی دارد (۱).

سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، میگوید: «از نکاتی که باید راجع به حاج قاسم مواظبت شود جلوگیری از چسباندن پیرایه‌ها به او و همچنین پرهیز از تحریف شخصیت ایشان است».

حجت‌الاسلام علی سعیدی ازجمله افرادیست که به واسطه مسئولیت هایی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته، در جریان بسیاری از وقایع و رخ دادهای سپاه قدس بوده است. وی اولین مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بوده و از بدو تاسیس این سازمان در سال ۱۳۶۳ تا اوایل دهه هفتاد مسئولیت این سازمان را بر عهده داشته است. پس از آن مدتی به سازمان تبلیغات اسلامی می رود و دوباره در سال ۸۰ به سپاه باز می‌گردد و در سال ۸۴ به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب می شود و تا سال ۹۶ در این سمت باقی می ماند و نهایتا اسفندماه سال ۹۶ با حکم خامنه‌ای، مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا می شود.

خبرنگار تسنیم اولین سئوالش از علی سعیدی را اینطور مطرح میکند: «انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست. نیروی قدس شاید تا چند سال قبل خیلی برای عامه مردم شناخته شده نبود ولی بعد از حوادث سال های اخیر مثل اتفاقاتی که در عراق و سوریه افتاد، مردم بیشتر با این نیرو، فرماندهی آن و برخی فعالیت‌هایش آشنا شدند. نیروی قدس آنطور که گفته شده، اواخر دهه شصت و یا اوایل دهه هفتاد تشکیل شده و در آن مقطع شما در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه مسئولیت داشتید و احتملا باید در جریان چند و چون تشکیل این نیرو، لزوم تشکیل آن و فعالیت هایش باشید. بفرمایید چه نیازی موجب شد تا این نیرو بوجود بیاید؟»

در جواب این سئوال علی سعیدی میگوید: «نگاه به این موضوع نیازمند یک مقدمه‌ است که ما پنج مقطع مهم را در تاریخ فراروی داریم.» سعیدی با مطرح کردن این پنج مقطع هدف غائی رژیم اسلامی را رونمایی میکند.

مقطع اول، بعثت برای پیدایش اسلام و شکل گیری حاکمیت دینی با محوریت پیامبر اعظم(ص) است.

مقطع دوم، مسئله غدیر برای استمرار و تداوم بعثت است.

مقطع سوم، هم عاشورا است.

مقطع چهارم، ایجاد یک حکومت است که بتواند بستر لازم را برای جهانی سازی غدیر و بعثت با محوریت آخرین ذخیره الهی فراهم بکند.

مقطع پنجم، ظهور و جهانی سازی بعثت و امامت است.

با مطرح کردن این مقاطع، بوضوح روشن است که این جنایت پیشگان فکر و ذکرشان جهانی کردن اهداف شوم رژیم اسلامی است. شوربختانه در سال ۱۳۵۷ از انقلاب مردمی ایران سوء استفاده کرده (خمینی انقلاب مردم ایران را دزدید) و تمام امکانات کشور ایران اعم از انسانی و اقتصادی را در راه اجرايی کردن اهداف شوم رژیم مورد استفاده قرار داد. علی سعیدی میگوید مراحل پنجگانه که یاد کرده به پنج مرحله اجرایی نیازمند است.

مرحله اول آمادگی فردی است و افراد باید آماده شوند. دوم آمادگی جهادی است؛ یعنی افراد علاوه بر این که خودشان باید انسان‌های سالمی باشند بایستی روحیه جهادی، استکبار ستیزی، مقاومت و ایثارگری در آنها به وجود آید تا بتوانند وارد عرصه‌های تحول در منطقه و ایران شوند. مرحله سوم آمادگی سیستمی است؛ یعنی باید در حکومت شرایطی به وجود آید تا بتواند این ظرفیت را ایجاد نماید. مرحله چهارم آمادگی منطقه‌ای است؛ یعنی باید در منطقه غرب آسیا تحول به وجود آید. با حضور صدام در عراق، حضور جریان‌های غیر دینی در افغانستان و پاکستان و خیلی از جاهای دیگر امکان این زمینه سازی وجود نداشت. و مورد پنجم آمادگی بین‌المللی است؛ یعنی باید صدای این انقلاب به دنیا برسد. این بیمار روانی برای مثال میگوید: «اشکال مردم فرانسه این است که بیش از۵۰ ماه در خیابان فریاد می‌زنند چون گزینه دیگری ندارند و اگر گزینه دیگری داشتند ظرف مدت چند ماه حکومت را سرنگون می‌کردند ولی رهبر ندارند.»

او میگوید در امریکا هم همین طور است. مثلا بزرگترین مشکل جنبش نود و نه درصدی این است که نمی‌داند چه می خواهد. مکاتبات حضرت آقا (خامنه ای) با جوانان اروپا هم در راستای همین آماده سازی بین‌المللی است. سعیدی اضافه میکند: «انقلاب اسلامی انقلاب جمهوری اسلامی ایران نبود. جمهوری اسلامی دارای مرز و چارچوب است اما انقلاب اسلامی فراتر از مرزها و چارچوب کشور ایران است. این انقلاب صرفا استبدادی نبود؛ هم ضد استبدادی، هم ضد استکباری و هم ضد استثماری بود؛ یعنی با همه عناصر سلطه بر انسان در تقابل قرار داشت و نمی توانست به این تن دهد و بگوید که فقط می خواهم در این چارچوب کار کنم و با دنیا هم کاری ندارم. وی کشور های خاورمیانه، اسیای مرکزی و غرب آسیا را به دو قطب تقسیم کرده و رژیم را در تقابل با هر دوی این قطب ها میداند زیرا یکی از قطبها را در راستای روسیه و دیگری را آمریکا میداند. او میگوید رژیم این دو قطب را بهم ریخته است. بطور خلاصه این جنایتکاران خود را در تقابل با جهان میدانند.

سعیدی میگوید انقلاب ما نمی‌توانست در چارچوب‌ها محدود باشد چون شعارهایش فراگیر و منطقی بود و شعار ضد شرقی و غربی داشت و شعار ضد سرمایه داری و ضد سوسیالیستی بود و کمونیسم، کاپیتالیسم، سوسیالیسم و لیبرالیسم را قبول نداشت و در ایران مدل جدیدی ارائه کرده است. بنابراین ماهیت انقلاب طوری بود که در چارچوب مرزهای ایران نمی‌توانست منحصر باشد. وی میگوید برای پیشبرد اهداف، گزینه یک نیروی انقلابی بود که آنهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. فرماندهی سپاه پاسداران و نیروی قدس مستقیماً توسط فرماندهی کل قوا منصوب می‌گردد و هدایت مستقیم رهبری بر روی این نهاد انقلابی عالی‌ترین و جامع‌ترین تدبیر برای اجرایی کردن اهداف چندگانه و انتقال فرهنگ انقلاب یعنی همان فرهنگ و چارچوب بسیجی مرحله سوم بود.

سعیدی میگوید مرحله چهارم تقویت اندیشه مقاومت و پنجم دفاع از فلسطین و نجات آن به عنوان مهم‌ترین معضلِ جهان اسلام در تاریخ معاصر بود. این چند هدف دست به دست هم داد و نیرویی به نام نیروی قدس شکل گرفت تا بتواند به این اهداف جامه عمل بپوشاند. از سخنان علی سعیدی بوضوح دیده میشود که رژیم فاسد در ایران اهداف مشخص برای برهم زدن آرامش جهانی دارد و نیروی قدس را برای اعمال تروریستی در جهان تشکیل داده است.

خبر نگار سئوالاتی نیز در باره دکترین نظامی قاسم سلیمانی، تقویت ساختاری سپاه قدس و اقدامات منطقه ای سپاه قدس میکند که او مفصل توضیحات اغراق آمیزی را ارایه میدهد. بخصوص سعیدی یاد اور میشود که سپاه قدس و اقدامات قاسم سلیمانی در نگهداشت بشار الاسد در سوریه بسیار مؤثر بوده است. در باره تشکیلات حشد الشعبی ومقابله با آمریکا درعراق هم توضیحاتی داده است. سعیدی میگوید مکتب قاسم سلیمانی (ایدئولوژی، جهان بینی، اصول و خط مشی) او باید تدوین و در دانشگاه‌ها تدریس گردد.

سعیدی در جواب خبر نگار تأکید میکند «یکی از نکاتی که به نظرم باید راجع به حاج قاسم از آن مواظبت شود جلوگیری از چسباندن پیرایه‌ها به حاج قاسم است و دیگری پرهیز از تحریف شخصیت ایشان است. این موارد خیلی خطرناک است و پیرایه‌هایی می‌بندند که بعداً چندان نمی‌توان از آن دفاع کرد.» بنظر میرسد، بدنبال آنند از قاسم سلیمانی قدیس بسازند. سعیدی در اینمورد میگوید باید از تحریف پرهیز کرد، دومین مسئله این است که باید دقت کنیم تحریف نشود. آیا برخورد حاج قاسم نسبت به رهبری برخورد گزینشی بود؟ ولایت مداری حاج قاسم پنج مرحله را طی کرده بود که مرحله اول درایت فهمی بود؛ یعنی فهم درستی از ولایت داشت. دوم ولایت باوری بود و به ولایت فقیه باور داشت. آیا مسئولین و نمایندگان مجلس این گونه هستند؟ سوم ولایت یاوری بود؛ یعنی در جهت یاوری شب و روز نداشت. چهارم دفاع از ولایت بود و در همه خطوط با همه وجود ایستاد. در جریان‌های اصلاح طلب در خصوص موضوع حضرت آقا کلی بحث داشت و با خیلی از این افراد مشاجره می‌کرد. پنجمین مرحله که بالاترین مرحله ولایت مداری است جهاد در جهت تحقق اراده رهبری بود. این مرحله تکامل یافته ولایت مداری حاج قاسم است.

با زبانی بسیار ساده سردار قاسم سلیمانی از افرادی بوده است که در بطن ولایت فقیه جذب شده بود. قاسم سلیمانی قادر بوده دست بهر جنایتی بزند و کشور و مردم ایران برایش ارزشی نداشته است. تنها گوش بفرمان خامنه ای برای رسیدن به هدف برایش مطرح بود؛ آنهم با دست یازیدین بهر وسیله ای.

بازگو گردن اهداف سران رژیم اسلامی توسط علی سعیدی بیشتر نشان گر جنایتاتی است که رژیم بر مردم ایران روا داشته است. مردم و سرمایه های ملت ایران وسیله ای برای رسیدن به اهداف شوم آنان است.

وضعیت اسفبار اقتصادی رژیم، تحریمها و بخصوص در دوران بیماری کرونا رژیم را در سراشیبی سقوط آزاد قرار داده است. بنا براین پی گیری اهداف شوم رژیم، منطقه ای و جهانی کردن آن، در این مقطع از زمان برای رژیم امکان پذیر نیست. بمنظور جبران کمبود بودجه کشور و سرپوش گذاردن بر وخامت اوضاع ، دولت اموال دولتی را به بورس گذاشت و از آن طریق  با کلاهبرداری نقدینگی رژیم را برای مدتی افزایش داد. اما سران رژیم واقفند که دیری نخواهد پایید که دستشان در این راستا هم رو خواهد شد. در همین چند روز گذشته ارزش سهام در بورس کشور سقوطی باور نکردنی داشته است که نماینگر انست مردم از ترفند رژیم با خبر و میخواهند سهام خود را هر چه زودتر بفروش برسانند. با این وجود احتمال خیزش مردم در کشور بالا رفته که باعث شده خامنه ای از میهن پرستی صحبت کند که مرا بیاد شعری از عبید ذاکانی میاندازد: «مژدگانی که گربه تائب شد، زاهد و عابد و مسلمانا». وی در این راستا، برابر با گزارشی در رسانه اینترنتی رادیو فردا، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، از کسانی که «بر روی هم‌میهن خودشان اسلحه کشیدند» انتقاد کرده است (۲).

او میگوید «ما در اوایل انقلاب جوان‌هایی را داشتیم که اینها مردمان مسلمانی بودند و برای اسلام وارد میدان شده بودند امّا چون مبانی معرفتی‌شان ضعیف بود جذب گروه‌های التقاطی شدند و از یک جوان مؤمن سالمِ اسلام‌طلب و مؤمن تبدیل شدند به کسانی که بر روی هم‌میهن خودشان اسلحه کشیدند، جوان را، پیر را، کاسب بازاری را هدف قرار دادند و آماج حملهٔ خودشان قرار دادند و آن فجایع را، آن جنایات را به وجود آوردند.»

از طرفی خبرگزاری تسنیم، روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ خبر میدهد که روحانی بر ضرورت وجود چند حزب اصلی در کشور تاکید کرده است تا به گفته او، به صورت دوره‌ای اداره کشور را بر عهده بگیرند. حسن روحانی که با شماری از فعالان سیاسی دیدار می‌کرد، اظهار داشت: «معتقدم که برای آینده کشور باید به دنبال حزب باشیم و اگر بخواهیم نظام پایدار بماند و تقویت شود، باید دو سه حزب اصلی در کشور ایجاد شود تا به تناوب کشور را اداره کنند».

لازم به یادآوری است، رژیم کفگیرش به ته دیگ خورده است و میرود از هم بپاشد. لازم است هشیارانه عمل کنیم و با مقاومت مدنی از رژیم عبور کنیم. نباید یاوه گوئیهای خامنه ای و روحانی را گوش کرد. همانطور که در بالا آمده است، علی سعیدی یک روانی است ولی اهداف رژیم را بخوبی بیان کرده است.  رژیم بدنبال امپراتوری اسلامی در جهان است. اکنون که رژیم در بحران فروپاشی اقتصادی و اجتماعی فرو رفته به دنبال اغوای مردم برآمده اند. لازم است تا عبور از رژیم به مقاومت مدنی ادامه دهیم.

امید است سازمانهای سیاسی داخل و خارج از کشور هم دست از خود محوری برداشته و در راستای برقراری آلترناتیو رژیم کوشش نمایند.

ناخدا محمد فارسی

۱۸ مه ۲۰۲۰

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/01/26/2242611/گفتگو-حجت-الاسلام-سعیدی-مراقب-تحریف-شخصیت-حاج-قاسم-باشیم-تعبیر-جالب-سرلشکر-ارتش-سوریه-درباره-سردار-سلیمانی  (۱)

 

https://www.radiofarda.com/a/khamenei-on-killing-people-on-the-street/30618298.html  (۲)