بر خلاف تصور رهبر، نه امریکا، نه اروپا و نه کشورهای منطقه به ادامه سیاست «نه جنگ و نه صلح» تن نخواهند داد! رضا چرندابی

سخنان امروز آقای خامنه ای نیاز به تفسیر چندانی ندارد. با این سخنان بر سیاست کلی نظام که ادامه سیاست های تا کنونی است، تاکید شده است و فرقی هم نمی کند که در کاخ سفید چه کسی زمام امور را بدست گیرد!

 

خامنه ای می گوید:

“ در مورد حضور در منطقه؛ نظام جمهوری اسلامی موظف است طوری رفتار کند که دوستان و هوادارانش در منطقه تقویت شوند. این وظیفه ماست. نباید اجازه دهیم هواداران و دوستاران ما تضعیف شوند. این حضور ما در منطقه ثبات‌آفرین است. این حضور قطعی است و باید وجود داشته باشد.”

یعنی آقای رهبر می خواهد همین روند نه جنگ و نه صلح تا کنونی را ادامه دهد!

دوستان و هواداران آقای خامنه ای شناخته شده اند. همان هائی که چمدان چمدان دلار نقد از ایران هدیه می گیرند و به حق تاسف شان از آن است که بیش از چهل کیلو نمی توانند بار داشته باشند! البته بجز چمدان های دلار، هزینه موشک ها،انواع تسلیحات و آموزش هایشان و … را هم از ایران دریافت می‌کنند.

 بر خلاف تصور رهبر ایران در این نکته نباید شک داشت که نه امریکا، نه اروپا و نه کشورهای منطقه به ادامه این سیاست تن نخواهند داد! نه جنگ و نه صلح پایان یافته است. با ادامه سیاست های تا کنونی، رهبر کشور را به جنگ و نابودی کامل هدایت می کند!

حالا از کسانی که می خواهند انتخابات چند ماه آینده را پرشور کنند باید پرسید، هدفشان از این تلاش چیست؟؟! برای این که ادامه سیاستهای رهبر و کشاندن کشور به کام جنگ پشتوانه رای مردمی هم داشته باشد!!؟

منبع: فیسبوک رضا چرندابی

«مقالات و دیدگاه های مندرج در سایت شورای مدیریت گذار نظر نویسندگان آن است. شورای مدیریت گذار دیدگاه ها و مواضع خود را از طریق اعلامیه ها و اسناد خود منتشر می کند.»