آغاز فعالیت رسمی شورای مدیریت گذار

 

 

هم میهنان گرامی،

شورای مدیریت گذار در روزهای ۲۸ و ۲۹ ام سپتامبر برابر با ششم و هفتم مهر ماه، طی مراسمی در “امپریال کالج شهر لندن” فعالیت رسمی خود را شروع خواهد کرد. این مراسم توسط شبکه‌های بزرگ تلویزیونی و رسانه‌های اجتماعی پوشش داده می‌شود .

شورای مدیریت گذار چتری است فراگیر برای همه ایرانیانی که با وجود تعلق به افق‌های سیاسی و فرهنگی متفاوت، خواهان گذار بدون قید وشرط از جمهوری اسلامی هستند و دل در گروی استقرار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر در کشور عزیزمان دارند.

برای آشنایی بیشتر با دیدگاه‌های شورای مدیریت گذار، سه سند پایه ای که استراتژی، رویکردهای سیاسی و بنیان‌های ارزشی  ان را توضیح میدهد، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این اسناد بر اساس تبادل نظر با طیف گسترده و متنوعی از فعالان سیاسی و مدنی خواهان دموکراسی در داخل و خارج از کشور تنظیم شده و در جریان تلاش ها برای تشکیل یک ائتلاف گسترده ملی، محتوای این اسناد بر اساس نظرخواهی و طی نشست های متناوب تا برگزاری کنگره ملی به طور مرتب تکمیل و به روز خواهد شد.

هموطنان گرامی،
هیئت دبيران شورای گذار به اطلاع هموطنان گرامى ميرساند كه به دلايل امنیتى محل اعلان موجودیت شوراى مدیریت گذار از امپریال كالج لندن به محل زیر تغيير داده شده است. از همه دوستاران و ميهمانان ارجمند به خاطر اين تغییر سریع پورش میخواهيم.
هيئت دبيران شوراى گذار

محل جديد برگزاری مراسم:

Hotel Holiday Inn

97 Cromwell Road,

Kensington

London SW7 4DN

Room: first floor, Lennon Room

زمان:
شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰
یک شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۴