عبدالله مهتدی دبیر امور ویژه شورای مدیریت گذار در مصاحبه با ایران اینترنشنال: ادامه اعتراض ها در شهر های مختلف ایران، بحران مشروعیت در فضای بین‌المللی را برای رژیم جمهوری اسلامی عمیق تر کرده است

عبدالله مهتدی دبیر امور ویژه شورای مدیریت گذار در این گفتگوی تلوزیونی با توصیف جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت بی‌اعتبار بین‌المللی گفت: ادامه اعتراض ها در شهر های مختلف ایران، بحران مشروعیت در فضای بین‌المللی را برای این رژیم عمیق‌تر کرده است. او همچنین تصریح کرد سیاست‌ها و رویکردهای مسأله ساز در کادر رهبری جمهوری اسلامی مسبب شرایط به وجود آمده است.

وی در ادامه گفت که تفکر امپراطوری شیعۀ کادر رهبری ایران کشور را به بن‌بست رسانده است و رژیم ایران در بی‌اعتباری بین‌المللی به سر می‌برد. وی در رابطه با اعتراضات مردم ایران در روزهای اخیر اضافه کرد خشونت ها از طرف مردم نیست و شواهد نشان می‌دهد نیروی ضد شورش در حال تخریب است.

دبیر امور ویژه شورای مدیریت با اشاره به اعتراضات مردم خصوصا در مناطق کردنشین افزود: ویدئوهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد نیروی انتظامی و نیروی ضد شورش در حال تخریب هستند و نمی‌توان حجم خسارات و خشونت ها را به مردم نسبت داد.

مهتدی در این گفتگوی تلویزیونی تأکید کرد که حکومت ایران حاضر نیست منافع مردم را بپذیرد، هرچند که ممکن است حتی با ادامه اعتراض ها رهبری دخالت کند و افزایش قیمت را منتفی کند.

این مصاحبه را در اینجا ببینید:

لازم به یاد آوری است که آقای مهتدی این شنبه ساعت ۱۰ شب به وقت تهران در شبکه اینستاگرام #شورای_گذار، به پرسشهای شرکت کنندگان پاسخ خواهد داد.