دبیرکل شورای مدیریت گذار خطاب به مردم ایران: زندگی شما در گرو همت شماست، کمیته های همیاری محلی و ملی تشکیل دهید و کارها را خودتان در دست بگیرید

مهندس حسن شریعتمداری، دبیرکل شورای مدیریت گذار، در گفتگو با علیرضا نوری زاده گفت: در شرایط بحرانی امروز زمام امور از دست رژیم در رفته است و دیگر کسی نیست که فصل الخطاب این حکومت باشد. امروزه یک ملوک الطوایفی بر سرتاسر مملکت حاکم شده است و شالوده این حکومت را هم پاشنده است، بطوریکه رژیم حتی اقتدار درونی نیز ندارد.

وی در ادامه نتیجه گیری و تاکید کرد که اگر مردم به فکر خودشان نباشند و به فکر این نباشند که جایگزینی برای این حکومت پیدا کنند؛ و اگر از مجامع بین المللی نخواهند که دیگر این حکومت را به رسمیت نشناسند، وضع از این هم بدتر خواهد شد.

حسن شریعتمداری در رابطه با ضرورت وحدت و همبستگی مردم ایران در شرایط بحرانی امروز گفت:

مردم بتدریح به این آگاهی رسیده اند گه باید گروه های همیاری محلی تشکیل دهند. باید این گروه های محلی در سطح ملی نیز به هم بپیوندند. البته خوشبختانه این گروه های محلی دارند بتدریج کارها را از دست حکومت می گیرند.

وی افزود: مردم باید بدانند که کشورشان حکومتی ندارد، بنابراین از عوامل حکومت نترسید و کارها را از دست آنها بگیرید. آنگاه است که خواهید دید که کمک های جهانی به سوی شما سرازیر خواهند شد.

مشروح این گفتگو را در اینجا ملاحظه کنید: