مخالفت با برپایی بیمارستان پزشکان بدون مرز در ایران! مسئولیت مرگ های ناشی از این تصمیم تبهکارانه با خامنه ای و روحانی است

در حالی که مردم از کمبود امکانات درمانی در رابطه با کرونا در رنج اند، به خاطر دیدگاههای سایکوتیک خامنه ای و ادعای حمله بیولوژیک بودن کرونا از سوی آمریکا، مردم از امکان کمک های پزشکان بدون مرز هم محروم شده اند.

▪️علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توئیتی عذر پزشکان بدون مرز را خواسته و نوشته:

▪️«ضمن تشکر از پزشکان بدون مرز، با اجرای طرح بسيج ملى مقابله با كرونا و نيز استفاده از تمام ظرفيت درمانی نيروهاى مسلح، فعلا نيازى به برپايى تخت بيمارستانى توسط نيروهاى خارجى نيست و این حضور منتفی است.»

▪️اعلام منتفی بودن حضور پزشکان بدون مرز در حالی مطرح شده که این سازمان دیروز اعلام کرده بود در حال راه‌اندازی یک مرکز فوریت‌های پزشکی در ایران با ظرفیت ۵۰ تخت است. این مرکز ویژه درمان مبتلایان به ویروس جدید کرونا قرار بود در محوطه بیمارستان امین در استان اصفهان دائر شود و  ۹ متخصص این سازمان به همین منظور به ایران آمده بودند.

▪️پ.ن: مقامات جمهوری اسلامی ظاهرا ترجیح می دهند نهادهای کمک رسانی بین المللی، صرفا کیت ها و امکانات درمانی خود را به مسئولان دزد و فاسد این نظام تحویل بدهند تا آنها به صورت قاچاق در بیمارستان های خصوصی بابتش 600 تا 700 هزار تومان از هر بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا به خاطر تست کرونا پول بگیرند و با تجهیزات ارسالی پولسازی کنند.

▪️مردم می پرسند چرا در حالی که شجاع ترین و فداکارترین پزشکان ما در غیاب امکانات حفاظتی ضروری در یک ماه اخیر جان خود را از دست داده و هم اکنون شمار زیادی از پزشکان و پرستاران به این ویروس مبتلا شده اند، کمک های درمانی پزشکان بدون مرز را رد کرده اند؟ مسئولیت جان هر یک نفری که به جای درمان شدن از سوی این پزشکان، با این تصمیم تبهکارانه ضد انسانی جان خود را از دست می دهند با خامنه ای و روحانی است

منبع: گروه زنان : https://t.me/joinchat/Jf1I7zzmJxjL9c_O3DnohQ