مهندس حسن شریعتمداری، دبیرکل شورای مدیریت گذار، در گفتگو با شبکه جهانی کلمه: کمک های بین المللی آری، اما تحت نظارت بین المللی و این کمک ها به هیچ وجه نباید به این حکومت فاسد داده شوند

گفتگوی شبکه جهانی کلمه درباره نامه ۱۰۰ فعال سیاسی و مدنی به علی خامنه‌ای که در آن وی مسئول اول تبدیل کرونا به یک فاجعه ملی معرفی شده بود و بیانبه ۱۳۰ فعال مدنی که خواستار تغییر ساختار حکومتی در ایران شده اند.

آقای شریعتمداری در رابطه با بیانیه ۱۳۰ فعال مدنی که در آن خواستار تغییر ساختار حکومتی در ایران شده اند گفت که تغییر ساختار حکومتی یعنی معاوضه بین بد و بدتر، امضا کنندگان این بیاینه فکر می کنند که اگر خامنه ای برود و یک مجنون دیگر از خیل دیوانگان این نظام بیاید اوضاع بهتر خواهد شد. این نظام کلیتش باید برود تا مردم نجات پیدا کنند.

دبیرکل شورا ی مدیریت گذار در رابطه با تلاش جمهوری اسلامی برای رفع تحریم ها گفت: من امروز افتخار امضای بیاینه ای را دارم که بیش از هزار نفر از داخل و خارج کشور آنرا امضا کرده اند. امضا کنندگان این نامه تقاضا کرده اند که کمک های بین المللی آری اما تحت نظارت بین المللی و این کمک ها نباید به هیچ وجه به این نظام فاسد داده شود. زیرا هر کمکی که به این رژیم داده شود، سر از عراق، لبنان و  یمن در می آورند. بنابراین کمک های جهانی آری اما تحت نظارت بین المللی و مستقیما به بیمارستانها داده شوند.

مشروح این گفتگو را در اینجا ملاحظه کنید:

۱۰۰ فعال سیاسی و مدنی: علی خامنه‌ای مسئول اول تبدیل کرونا به یک فاجعه ملی است.۱۳۰ فعال مدنی با انشار بیانیه‌ای خواستار تغییر ساختار حکومتی در ایران شدند.گفتگویی داشتم با آقای مهندس حسن شریعتمداری دبیرکل شورای مدیریت گذار.

Gepostet von AbdullBaset Mohammadpur am Dienstag, 31. März 2020