مهندس حسن شریعتمداری، دبیرکل شورای مدیریت گذار: توصیه می کنم که مردم محتاط باشند و گول این حکومت مکار را نخورند و دستآورد زندگی خود را در این بازار پوشالی بورس نریزند

آقای حسن شریعتمداری دبیرکل شورای مدیریت گذار در برنامه پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۹اردبیشهت ابتدا به خاطرات مکتوب آقای بهبهانی از اعضای نهضت آزادی اشاره کرد که در آن هشدار آیت الله شریعتمداری در مورد خمینی آمده است که گفته بودند: به این خمینی میدان ندهید، که اگر او سر کار بیاید ایران را نابود خواهد کرد. ایشان ادامه داد که آیت الله شریعتمداری خمینی را شخصی کینه توز می شناخت و هشدار می دادند که اگر قدرت را در دست بگیرد جوی خون در کشور جاری خواهد کرد.

مهندس شریعتمداری در بخش دیگری از این گفتگو  به تحلیل اوضاع فعلی کشور پرداخت و اظهار داشت: حکومت کرونا را به حال خودش رها کرده است، طبق گزارشات رسیده از خوزستان، ویروس کرونا وضعیت این استان را بشدت وخیم کرده است.

دبیرکل شورای مدیریت گذار در ادامه گفت که اقتصاد نیز به حال خودش رها شده است و حکومت مشغول است که از طریق بازار بورس جیب مردم را خالی کند. زیرا این حکومت می داند که لشکر میلیونی گرسنگان در راه است و قصد دارد که از طریق بازار بورس سپرذه های طبقه متوسط را به بازار بورس و خرید سهام شرکت هایی که یا اساسا وجود ندارند و یا سودده نیستند بکشاند تا و بخشی از ثروت های جمع شده در بورس را به طبقه ضعیف بدهد و چند صباحی نیز به حیات خود ادامه دهد. در این رابطه برای آنها مهم نیست که طبقه متوسط از این طریق ضعیف تر می شود و اقتصاد ایران شخم می خورد.

ایشان در همین رابطه به مردم توصیه کرد که محتاط باشند و گول این حکومت مکار را نخورند و دستآورد سالها زندگی خود را در بازار بورس نریزند. سهام های خریده شده در این بازار بورس پوشالی کاغذ پاره ای بیش نیست و همین فردا ممکن است که ارزش خود را از دست بدهد. بنابراین مردم باید بسیار محتاط باشند.

مشروح این گفتگو را در اینجا ببینید: