۲۰ تا ٣۰ میلیارد دلار از پول ملت، توسط جمهوری اسلامی، در سوریه هزینه شده است

فلاحت‌پیشه نماینده مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین گفته است: “زمانی که به سوریه رفتم عده‌ای گفتند هزینه درست کردم! ولی باز هم تکرار می‌کنم ما شاید ۲۰ تا ٣۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است.”

وی در رابطه با نقش هیئت ریسه مجلس می گوید:

“من اعتقادم بر این است که مجلس طبق قانون اساسی در رأس امور است ولی در عملکرد و در نوع تعاملی که سایر قوا نسبت به مجلس دارند به نظر من مجلس از رأس امور دور شده است. بزرگ‌ترین ضربه به مجلس دهم از ناحیه هیات‌رئیسه به خصوص شخص رئیس‌ وارد شد/ آقای لاریجانی نماینده مجلس نبود. ایشان نماینده- به خصوص- شورای عالی امنیت ملی در مجلس بود یا در مواردی نماینده سران سه قوه در مجلس بود.

وی در ادامه در مورد روحانی می گوید: “آقای روحانی انتخاباتی با آقای روحانی رئیس‌جمهور کاملاً متفاوت است.”

فلاحت پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو است. او با حمایت اصلاح‌طلبان عضو کمیسیون امنیت ملی توانست ریاست 14 ساله علاءالدین بروجردی بر این کمیسیون را پایان دهد و دورانی طلایی را در مدت یک ساله ریاستش بر کمیسیون امنیت ملی پدید آورد. اما تندروها، که مواضع‌شان متفاوت با فلاحت‌پیشه بود، ریاست او بر کمیسیون را به نفع خودشان ندیدند و در ائتلاف شکل‌گرفته میان تندروها و برخی مستقلین که سودای قدرت در کمیسیون امنیت ملی مجلس را داشتند، پایانی برای ریاست او بر کمیسیون امنیت ملی رقم زدند.