رد پای روحانی رئیس جمهور، وزیر کار، وزیر امور خارجه، کمیسیون های مجلس، وزیر کشور، دبیر عالی شورای امنیت ملی و… در اختلاس اسدبیگی-رستمی

حسن روحانی، حسین سرتیپی، مشاور حقوقی خود و مشاور حقوقی هیات دولت و وکیل برادر روحانی ( حسین فریدون) را به عنوان وکیل امید اسدبیگی به دادگاه فرستاده است.

وقتی کارگران هفت تپه فریاد زدند که دست مقامات در اختلاس و غارت در هفت تپه در کار است و فریاد زدند دزد به خانه ما زده است، دزدها تشویق شدند و کارگران سرکوب شدند و از کارگران فیلم اعتراف اجباری پخش کردند! اما الان صدا و سیما و نیروهای “ارزشی” همگی در همکاری با دار و دسته روحانی، دسته جمعی سکوت اختیار کرده اند! این یعنی همه نیروهای حاکمیت در این ماجرا با هم همدست هستند.

نیروی اصولگرا-ارزشی فرقش با نیروی میانه و نیروی اصلاح طلب در چی است؟ فرقشان در نبرد داخلی برای منافع شخصی شان است اما یک اشتراک هم دارند : همگی دسته جمعی و متحد و یک صدا علیه کارگران هستند! میگویید نه؟ ثابت میکنیم:

علت سکوت صدا و سیما و نیروهای اصولگرا در قبال دزدی های جناح روحانی-جهانگیری چیست؟ علت پارتی بازی های قوه قضائیه درباره امید اسدبگی و آزاد بودن او در چیست؟

رد پای روحانی و تمام وزار در اختلاس اسدبیگی!

میدانید روحانی و جهانگیری و وزرای کار، امور خارجه و … برای نجات اسدبیگی دست به کار شده اند زیرا در این اختلاس تمام آنها شریک هستند؟ جعبه سیاه امید اسدبیگی در دست شماست و رازهای آن را بر ملا نمیکنید اما ما کارگران نیازی به جعبه سیاه شما نداریم. ما شعور و آگهای داریم و شما را به یک نکته ارجاع میدهیم!

ببینید تیم روحانی-جهانگیری و هیات دولت برای نجات اسدبیگی چه سنگ تمامی گذاشته اند. شریعتی استاندار خوزستان که گندش درآمد. ارسلان غمگین-مدیر کل کار استان خوزستان که خودش را برای اسدبیگی ها جر داد و هیچ کس حساب ها همسر ارسلان غمگین را چک نکرد تا ارقام رشوه را دریابد.
حالا علاوه بر دست و پا زدن های پشت پرده یک بازی روی صحنه و علنی در نجات اسدبیگی آغاز کرده اند.

سوال مهم، وکیل مدافع امید اسدبیگی در دادگاه اختلاس نجومی چه کسی است؟ مشاور حقوقی حسن روحانی است، حسین سرتیپی

حسن روحانی مشاور حقوقی خود و مشاور حفوقی هیات دولت را برای دفاع از اسدبیگی به دادگاه فرستاده است!
در روز روشن رئیس جمهور مملکت تیم حقوقی خود را برای دفاع از بزرگترین اختلاسگر تاریخ مملکت به ماموریت فرستاده! حکومت مستضعین و فقرا ! خاک بر سرتان کند هزار مرتبه با این حکومت و این حکومتداری!

میدانستید سمت های دولتی وکیل امید اسدبیگی( حسین سرتیپی و نورچشمی و مشاور مخصوص حسن روحانی) چه بوده؟
این نورچشمی حسن روحانی و مشاور رئیس جمهور و مشاور حقوقی هیات وزرا یعنی حسین سرتیپی را در یک نگاه ملاحظه کید. این است سوابق او:

  • مشاور معاون حقوقی رییس‌جمهور
  • مشاور و دستیار ویژه وزیر کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی
  • مدیرکل حقوقی و امور قراردادها – سازمان شهرداری ها و دهیاری ها (وزارت کشور)
  • مدیرکل حقوقی و امور مجلس
  • مدیر حقوقي شورایعالی امنیّت ملّی
  • عضو کمیسیون حقوقی دولت هیئت وزیران
  • مشاور کمیسیون‌ سیاسی– امنیتی هیئت وزیران
  • مشاور کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فن‌آوری هیئت وزیران
  • عضو شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت امور خارجه
  • کارشناس ارشد در اداره کل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه
  • نکته جالب! حسین سرتیپی -وکیل مدافع اسدبیگی-، وکیل یک دزد بزرگ دیگر بوده است! وکیل ِ برادر رئیس جمهور، حسین فریدون! چشم همگی روشن!

دولت و مجلس و دستگاه قضائیه! دست از فیلم بازی کردن بردارید! این نمایش مضحک دادگاه و با کت و شلوار چرخیدن امید اسدبیگی و تحقیر و به مسخره گرفتن 5 هزار کارگری که زندگی شان نابود شده است و به مسخره گرفتن مردم خوزستان را تمام کنید!
کدام مقام این ممکلت باقی مانده که دستش در این اختلاس آلوده نیست؟

حسن روحانی مشاور حقوقی خود و مشاور حقوقی هیات دولت را به عنوان وکیل امید اسدبیگی فرستاده است! مشاور حقوقی چندین وزارت خانه! دولت حسن روحانی برای نجات اسدبیگی که همدست خودشان است وکیل اختصاصی رئیس جمهور را به دادگاه فرستاده است! صدا و سیما و قوه قضائی و اصولگرایان و اصلاح طلبان و همه و همه هم دسته جمعی سکوت اختیار کرده اند!

اما بدانید که کارگران هفت تپه و مردم خوزستان هشیار و آگاه هستند! ما خواهان بازداشت امید اسدبیگی و محاکمه علنی او و مسئولینی هستیم که با وی همدست بوده اند! ما خواهان واگذاری شرکت هفت تپه به شرکت تعاونی کارگری هستیم.

کانال مستقل کارگران هفت تپه ارسالی به سندیکای کارگران نیشکرهفت تپه
شنبه۲ خرداد ۱۳۹۹

*مقالات و دیدگاه های مندرج در سایت شورای مدیریت گذار نظر نویسندگان آن است. شورای مدیریت گذار دیدگاه ها و مواضع خود را از طریق اعلامیه ها و اسناد خود منتشر می کند.