انفجار راهبردی

دو انفجار پارچین و نطنز را می توان دو انفجار راهبردی و هشدارى برای افراد وابسته به نظام دانست

یزدان آبیدر

نیویورک تایمز از قول یک عضو سپاه و یک مقام اطلاعاتی در خاورمیانه نوشت انفجار رخ داده در تاسیسات هسته ای نطنز از طریق انتقال بمب به داخل این مجموعه انجام شده است .

خبر منتشرشده نیویورک تایمز نشانه ای است  که بخشی از سپاه پاسداران ایران در پی از  کار انداختن پایگاههای اتمی و موشکی ایران هستند، چرا که حراست از پایگاههای موشکی و اتمی ایران به عهده سپاه است و وقوع دو انفجار در پایگاه موشکی و پایگاه اتمی بخوبی گواهی است بر آن که بخشی از سپاه در ایران خواستار مقابله با ائتلاف جهانی علیه ماجراجویی های حکومت ایران، که مشخصا اکنون توسط جناحی تندرو در بیت و سپاه هدایت می شود، نیست و خواهان تسلیم بی قید و شرط حکومت در برابر خواست جهانی است .

بیشتر  کادر استخدامی سپاه پاسداران بخشی از مردم ایران هستند و بنظر نمی رسد گروه اندکی از فرماندهان سپاه  که مافیای تروریسم جهانی را  کنترل می  کنند و خواهان جنگ افروزی و تکه تکه شدن ایران هستند بیش از این بتوانند یکه تاز میدان باشند.

هم ا کنون بخش ا کثریت سپاه و بیشتر فرماندهان میانه سپاه  که با مافیای تروریسم مخالفند، در برابر بخش دیگری از سپاه  که موسوم به مافیای تروریسم سپاه است قرار گرفته اند و ازاین رو دو انفجار پارچین و نطنز را می توان دو انفجار راهبردی و هشدارى برای افراد وابسته به نظام دانست که بدنه سپاه حاضر نیست بیش از این ابزار دست سیاست هاى ماجراجویانه آنان براى جنگ افروزى و به خطر انداختن موجودیت و تمامیت ارضى ایران باشند. آنان فرزندان این آب و خاك اند و در مقابل آینده آن احساس مسئولیت مى كنند.

*مقالات و دیدگاه های مندرج در سایت شورای مدیریت گذار نظر نویسندگان آن است. شورای مدیریت گذار دیدگاه ها و مواضع خود را از طریق اعلامیه ها و اسناد خود منتشر می کند.