ایران در حراج ملایان

تا کوتوالِ بُرج ز بارو فتاده ست

کشتی ی رهزنان گُهر وُ گنج میبرد

باری هم میهنان و دوستان گرامی،

ملایانی که در تاریخ ایران توانستند محمد را بجای زرتشت، علی را بجای رستم و حسین را بجای بابک در ذهن و روان ما بنشانند و بر مرگ یک حجازی، به دور از مرزهای ایران، در کربلا نوحه خوانی کنند و گِل بر سر و رویمان بپاشند و با همین مرثیه خوانی ها، مردمی بیسواد و مدرسه نرفته را در پایِ حوزه ها و منبرهایشان تهییج کرده و با فتوایِ انشالله که لشکر اسلام پیروز است، به جنگ با روسیه بشورانند و پیمانهایی چون گلستان و ترکمن چای را بر ملت و کشور تحمیل کرده، سپس آنچنان بر طبل نا آگاهی بکوبند و کشتزار نادانی را چنان آبیاری کنند که روشن فکر ترینِ روشن فکران در سایه ی اختناق آن نتوانند تشخیص بین رهبری دکتر بختیار و ملا خمینی را دریابند و در چنین فضایی آنچنان یکه تاز میدان گردند که هر ملا در پایتخت کشوری چون ایران، آن هم در سه هزاره ی میلادی، دو دوره به ریاست جمهوری برسد و نمونه ی کشتارهای عصر بربریتِ هزارو چهارصد ساله ی بنی قریظه ای حجازی را در ایران انجام داده و بزرگترین دولت مردان سیاسی و هنری را در متمدن ترین کشورهای جهان ترور نمایند.

هم میهنان عزیز،

از خاطرتان نرود؛ همه ی این اقدامات سیاه را کسانی انجام دادند که تا دیروز در پایِ منبرهای روضه ای خود، عمامه های یکدیگر را برای بدست آوردن یک چایِ قند پهلو پاره میکردند و امروز کشور را بجائی رساندند که حتی آب و خاک و بنادر کشور را به فروش گذاشتند، ارس ها خشکاندند و خزر ها فروخته، اکنون میروند تا برای نگه داری حکومت تحریم شده و رو به زوال خود، درپایِ امضاهای فروش، سربازان کشوری چون چین را حاکم برسرنوشتمان کنند!

هم میهنان،

این همه نمایان گر آن است که امروز سنگر زرین همبستگی ملی باید بنا شود.

رسول کناره فرد (رسول کمال)

*مقالات و دیدگاه های مندرج در سایت شورای مدیریت گذار نظر نویسندگان آن است. شورای مدیریت گذار دیدگاه ها و مواضع خود را از طریق اعلامیه ها و اسناد خود منتشر می کند.

«مقالات و دیدگاه های مندرج در سایت شورای مدیریت گذار نظر نویسندگان آن است. شورای مدیریت گذار دیدگاه ها و مواضع خود را از طریق اعلامیه ها و اسناد خود منتشر می کند.»