مادران چشم براه

در سرزمین من همه مادران چشم براه هستند، چشم براه خبری از دیدار عزیزان در بند یا عزیزانی در تبعید یا بر بالای دار

گلاله شرفکندی، مدیر کارگروه زنان و برابری جنسیتی شورای مدیریت گذار

در برابر مقاومت و مبارزه همه زنان چشم براه سرزمینم من و ما جز تعظیم واحترام و تاسی هیچ نداریم.
همه آنها نه در جایگاه نیروی حامی و پشت جبهه مبارزه، بلکه در خط اول در مقابل ستم و بیداد بیدادگران جمهوی اسلامی ایستاده اند و همه فریادهایشان نه فقط از درد، بلکه از سر دادخواهی سرانجام کاخهای همه آنهایی را که کاخهای ثروت و قدرتشان را بر روی درد و رنج و فریاد وچشم براهی این مادران چشم براه بنا نهاده اند، ویران خواهد کرد.
در سرزمین من همه مادران چشم براه هستند، چشم براه خبری از دیدار عزیزان در بند یا عزیزانی در تبعید یا بر بالای دار،  در گورهای جمعی خفته.

چشم براە همه فرزندان سرزمینی زخمی، محروم ،کولبر یا به حراج گذاشته که پولش همه جای دنیا خرج میشودغیر از ایران، که هر روز چوب حراج بر میراث های خاکی آن زده میشود تا تنها شکم سیری ناپذیر یک عده قدرت طلب و مافیای دینی را پر کند.
همان مافیایی که قاچاق دختران سرزمینم  و قاچاق گسترده و سیستماتیک مواد مخدر از طرف سپاه، قاچاق عتیقه، فروش جزیره ها و دریا و ماهیهای دریا وکوهها هم نمیتواند سیرش کند.
زنان چشم  براه سرزمینم را نه با حجاب، نه با قتل ناموسی، نه با کودک همسری، نه با برده داری جنسی، نه با فقر، نه با محرومیت از امکان کار، نه با شکنجه، نه با اعتراف گیری به جرم ناکرده ونه با تجاوز و نه با محروم کردن از در آغوش گرفتن جسد فرزندانشان یا داشتن نشانی قبر عزیزانشان و نه با محروم کردن از اموزش زبان مادریشان ونه با جسدهای سوخته در هواپیمای مسافربری و نه با همه حربه ها برای ساکت کردنشان یا ترساندن یا زجرکش کردنشان، میتوانید ساکت کنید
شما یک مادر را بکشید دخترش کفشهای مادرش را میپوشد واومادر چشم براه بعدیست. چند مادر را میتوانید داغدار کنید؟ این سیل مادران میخروشد و کاخ شما را در دادخواهی خود، در هم میریزد وبدانید مادران چشم براه سرزمین من، نه میبخشند، نه فراموش میکنند. همه آن بلاهایی که بر سر این سرزمین آوردید، فقط وفقط برای جیب خودتان و کاخ خودتان و ۷۷ حوری باکره در فردوس تان.