اساس مشکل کشور، خامنه‌ای و حکومت ولایت فقیه است

محسن سازگارا، دبیر مقاومت مدنی شورای مدیریت گذار

آقای سازگارا در گفتگو با آقای علیرضا نوری زاده، در برنامه پنجره ای رو خانه پدری، در مورد فساد گسترده در جمهوری اسلامی می گوید:

«فساد در سه قوه نظام رخنه کرده اما حجم فسادی که در بیت رهبری و سپاه وجود دارد چند برابر فساد در سه قوه است. این روزها وقتی به صحبت‌ها و عملکرد آقای روحانی نگاه می‌کنم در چهره آقای روحانی کسی را می‌بینم که مستاصل و بیچاره است و هیچ راه‌حلی هم برای هیچ چیز ندارد و به طرز آشکاری نه فقط بحران کرونا، بلکه کل بحران اقتصادی و اجتماعی کشور از قد و هیکل آقای روحانی بزرگ‌تر شده و این موضوع کاملا مشهود است. ایشان قادر به جمع کردن بحران‌ها به این ابعاد نیست. ایشان قادر به فهمیدن بحران‌ها و برنامه‌ریزی در مورد آن نیست و به‌جای حل بحرانی مثل بحران کرونا مدام در حال انکار بدیهیات است. اساس مشکل کشور خامنه‌ای و سیاست خارجی غلط است. اساس مشکل کشور به طور کلی قانون اساسی، تئوری بنیانی در اسلام‌گرایی و حکومت ولایت فقیه است.»

مشروح این گفتگو را در اینجا مشاهده کنید

 

 

View this post on Instagram

. . اساس مشکل کشور، خامنه‌ای و حکومت ولایت فقیه است دکتر محسن سازگارا، دبیر مقاومت مدنی شورای مدیریت گذار: «فساد در سه قوه نظام رخنه کرده اما حجم فسادی که در بیت رهبری و سپاه وجود دارد چند برابر فساد در سه قوه است. این روزها وقتی به صحبت‌ها و عملکرد آقای روحانی نگاه می‌کنم در چهره آقای روحانی کسی را می‌بینم که مستاصل و بیچاره است و هیچ راه‌حلی هم برای هیچ چیز ندارد و به طرز آشکاری نه فقط بحران کرونا، بلکه کل بحران اقتصادی و اجتماعی کشور از قد و هیکل آقای روحانی بزرگ‌تر شده و این موضوع کاملا مشهود است. ایشان قادر به جمع کردن بحران‌ها به این ابعاد نیست. ایشان قادر به فهمیدن بحران‌ها و برنامه‌ریزی در مورد آن نیست و به‌جای حل بحرانی مثل بحران کرونا مدام در حال انکار بدیهیات است. اساس مشکل کشور خامنه‌ای و سیاست خارجی غلط است. اساس مشکل کشور به طور کلی قانون اساسی، تئوری بنیانی در اسلام‌گرایی و حکومت ولایت فقیه است.»

A post shared by شورای مدیریت گذار (@irantc_official) on