خودکشی

ای نابخردان، شما نمى توانيد ما را به انتخاب بين آشوب و استبداد وادار كنيد.

 

یزدان شهدايی معاون اداری و دبیر تشکیلات شورای مدیریت گذار

روز گذشته، دوشنبه ۷ مهر، پدر امیرحسین مرادی زندانی سیاسی که در اعتراضات آبان دستگیر و به حکم اعدام به سبب محاربه محکوم شده بود خودکشی کرد .خودکشی این پدر رنج کشیده را به عموم ملت ایران تسلیت می گوییم و خواهان اجرای عدالت در دوران گذار برای عاملین و آمرین حکومت ننگ و نکبت اسلامی هستیم.

بنظر می رسد قتل فجیع نوید افکاری در زندان عادل آباد شیراز به بسیاری از خانواده هایی که فرزندانشان در اسارت بیدادگاههای نظام ولی وقیح هستند، این بشارت را داد که فرزندان ایران چون گروگان‌هایی برای اجرایی شدن استراتژی النصر به الرعب ولایت وقیح ، یک به یک در سلاخ خانه نظام ذبح خواهند شد و این کابوس دست از سر این خانواده های به گروگان گرفته شده توسط ولایت وقیح، بر نمی دارد .

حاكمیت اسلامی کمر به قتل فرزندان این کشور بسته است و مى خواهد از قانون و دستگاه قضائیش بعنوان ابزاری برای انتقام گيرى از مردم ایران و در هم شکستن مقاومت آنان استفاده كند، غافل از آنكه اين قافله را دیگر سر باز ایستادن نیست و فرزندان و مادران و پدران ایران زمین ، عزم خود را جزم كرده اند و تا به زیر كشیدن خلافت فاسد شما از پای نخواهند نشست.

ما نخواهیم گذاشت این حکومت اوباش سالار که با زور الواط و لاتهای پامنبری مشتی فقیه خونخوار اسلامی تا کنون خون ایرانیان بسیاری را بر زمین ریخته است به حکومت خود همچنان ادامه دهد.

ای نابخردان، شما نمى توانيد ما را به انتخاب بين آشوب و استبداد وادار كنيد. ملت ايران خردمندانه، براى ساختن ايرانى بدست همه شهروندانش ، برای حاكميتى كه از آن مردم ان است ، براى گذر كردن از تحجر اسلامى، براى پايان دادن به تحقير و فساد و جنگ و جنایت، و براى استقرار آزادى و صلح در آن سرزمين، شولايی از عشق به تن كرده و رژه پيروزى خودش را آغاز كرده است. صدايی كه هر روز قوى تر مى شود و اميدى كه هر دم فزونى مى گيرد.