راه حل نجات مردم در داخل کشور است٬ کنار رفتن علی خامنه‌ای و سران جنایتکار سپاه پاسداران

اگر کشور و ملت ما فرو نپاشیده است علت اصلی آن درایت،‌ اتحاد و همبستگی تاریخی و فرهنگی مردم ساکن این سرزمین ابا و اجدادی بوده و می باشد.

حسن روحانی که چند روز پیش از خبر خوش رفع تحریمهای تسلیحاتی صحبت می کرد، امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۹‌ با اشاره به پیامدهای اقتصادی تحریم‌های آمریکا با (خوشحالی) می گوید: دولت مانع «فروپاشی کشور» شده است!

وی که در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت کرده بود گفت: «با گذشت بیش از دو و نیم سال از این تحریم‌ها، دولت با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده، مانع از تحقق هدف شوم آمریکا یعنی فروپاشی کشور شده است.»

روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی سعی کرد خشم و نارضایتی مردم نسبت به کلیت نظام و بی ثباتی دولت را در حد اختلافات سیاسی درونی نظام پایین بیاورد و از مسئولان خواست «اجازه ندهند افرادی با انگیزه‌های گروهی، جناحی و سیاسی زمینه‌ساز تحقق آرزوهای شوم بدخواهان شوند.»

حسن روحانی که تحت شدیدترین فشارهای داخلی و خارجی است و حتی توسط نماینده مجلس شورای اسلامی تهدید به اعدام می شود، در روزها و ماه های اخیر دچار نوسانات سیاسی و ضد و نقیض های فراوان شده است؛ البته ضد و نقیضهایی که از لابلای آنها می توان سخنان راست و حقیقت را دریافت. همانطور که علی خامنه ای نیز در لابلای صحبت های خود به یک حقیقت اشاره کرد و راه حل بحرانهای کشور را داخلی دانسته بود؛ همانگونه که مردم بارها در شعارهایشان اعلام کرده اند که «دشمن ما همین جاست،‌ دروغ میگن آمریکاست.»

لازم به یادآوری است که مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، پس از صحبت های حسن روحانی در مورد صلح امام حسن گفته بود «اکثریت قاطع ملت به کمتر از “عزل و مجازات” حسن روحانی راضی نیستند، و اگر ملاک رای اکثریت مردم باشد، خامنه‌ای باید دستور دهد هزار بار شما را اعدام کنند».

همانطور که در اخبار خوانده ایم، حسن روحانی روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ در جلسه هیئت دولت گفته بود: «وقتی برخی از اصحاب امام حسن (ع) آمدند و با زبان معترضانه که چرا صلح کردی، چرا در برابر طرف شما پیمان را امضا کردید، حضرت فرمودند، جامعه اسلامی که فقط شما ۱۰ نفر نیستید، شما ۲۰ نفری که اینجا نزد من آمدید که فقط دنیای اسلام نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم.»

حقایقی که از لابلای صحبت های روحانی و خامنه ای می توان دریافت، از جمله این حقایق هستند:

آری! راه حل نجات مردم در داخل کشور است و آن هم فقط در کنار رفتن علی خامنه ای و سران جنایتکار و فاسد سپاه خلاصه می شود؛

آری! مردم ایران همیشه خواهان صلح با همسایگان و دیگر ملت های جهان بوده اند و این شما و سپاهیانتان بوده اید که از همان آغاز جمهوری اسلامی با همه جهان درافتادید؛

آری! علت اینکه حسن روحانی هنوز بر تخت ریاست جمهوری اسلامی نشسته است، نه توانایی دولت او در مهار بحرانها، بلکه در قدرت سرکوب سپاه نهفته است؛

و سرانجام، اگر کشور و ملت ما فرو نپاشیده است علت اصلی آن درایت،‌ اتحاد و همبستگی تاریخی و فرهنگی مردم ساکن این سرزمین ابا و اجدادی بوده و می باشد.