قتل مهرداد سپهری توسط نیروی انتظامی و اشک تمساح خامنه ای برای جرج فلوید

اگر جورج فلوید آمریکایی به ناحق توسط پلیس کشته شد رهبران ایران برای آن اعلام عزاداری کردند، آیا برای قتل مهرداد سپهری توسط پلیس واکنشی نشان می دهند؟!

افشای چهره پلیس در هفته نیروی انتظامی نیازمند یک قربانی بود که از بد روزگار “مهرداد سپهری”جوان خراسانی به طرز وحشیانه ای توسط مامور نیروی انتظامی با شوکر برقی و گاز اشک آور زیر شکنجه به قتل رسید تا لکه ننگ دیگری در کارنامه جنایات رژیم ثبت شود.

البته در اثبات جنایات رژیم علیه مردم نیاز به ادله و توضیح نیست چرا که روزی نیست در ایران که جان و ناموس و اموال مردم توسط نیروهای رژیم مورد تعدی قرار نگیرد. همین چند روز پیش دختر جوان در آبادان که توسط یکی از مدیران شرکت نفت مورد تجاوز قرار گرفته بود،توسط مامور حراست به طرز غیر انسانی و غیراخلاقی مورد تحقیر و تجاوز جنسی قرار گرفت.مامور حراست با گذاشتن پا بر روی قفسه سینه دختر با صورتی خون آلود و لمس کردن اندام بدن وی، خوی کثیف و پلید نیروهای انتظامی در رده های مختلف را به منصه ظهور گذاشت.

جنایات نیروهای جمهوری اسلامی علیه مردم به مرحله ای رسیده که ابایی از کشتن و شکنجه کردن و تجاوز جنسی علنی به بازداشت شدگان چه سیاسی و چه غیر سیاسی ندارند و صرفا به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند تا مردم را نسبت به قدرت سرکوب خود بترسانند تا کسی معترض نشود و دم زند!

این که فردی را با دست بند به میله آهنی بندند و با شوکر به نقاط حساس بدن وی بزنید و گاز اشک آور فلفل را در چشم و بینی آن اسپری کنید و در ملاءعام بدون نگرانی از دوربین های شخصی، وی را به قتل برسانند، حادثه نیست بلکه تاکتیک سیستم سرکوب رژیم برای فشار و ترس بر جامعه می باشد و ماموران نظامی و انتظامی با مجوز و سفارش مقامات و فرماندهان عالی رتبه با خیالی آسوده به جنایت خود ادامه می دهند.

اما شدت بداخلاقی و سیاست کثیف جمهوری اسلامی زمانی است که رهبران و مسئولان آن برای کشته شدن یک شهروند آمریکایی توسط پلیس گریبان چاک کردند مدافع حقوق بشر و سیاه پوستان و اقلیت ها شدند، سخنرانی کردند و همایش برگزار کردند، شبکه های صدا و سیما مدام گزارش و مستند و پوشش خبری را در دستور کار قرار دادند، در حالی که هر روز در شهرهای مختلف مردم عادی از دستفروش گرفته تا دختران و جوانان توسط پلیس و نیروهای مختلف انتظامی مورد تعرض و جنایت و تحقیر قرار می گیرند.

اگر جورج فلوید آمریکایی به ناحق توسط پلیس کشته شد رهبران ایران برای آن اعلام عزاداری کردند،آیا برای قتل مهرداد سپهری توسط پلیس واکنشی نشان می دهند؟!
آیا این حکومت که داعیه اسلامی بودن دارد و رهبرش راهکار تمامی مشکلات را با پسوند اسلامی تجویز می کند، اهمیتی به تجاوز علنی و لمس بدن دختر جوان توسط نیروهای حراست و انتظامی می دهد؟!

آیا رهبر ایران که برای جوانان غربی و آمریکایی نسخه عدالت طلبی تجویز می کند و جوانان جهان عرب را به رگ غیرت عربی شان ارجاع می دهد، برای جان و ناموس مردم ایران اهمیت قائل است؟!
مسلما که جواب منفی است، اما جان کلام اینجاست که دیگر ابراز تاسف در برابر جنایات و همدردی با خانواده های افراد کشته و بازداشت شده بی فایده است.

باید در مسیر پایان دادن به این سلسله ظلم و پای مال نشدن خون مردم مظلوم اعم از معترضان سیاسی و افراد عادی همچون مهرداد سپهری، مشت گره کرد و دیوار ظلم را فرو ریخت.
امروز رژیم با علنی کردن جنایات خود همچون گرگی است که از ترس چنگ و دندان نشان می دهد. اگر زودتر آن را از پای در آوریم قربانیان کمتری خواهیم داد.