آقایان به همین دین و پیغمبرتان شما نمی‌توانید، اداره امور مملکت کار شما نیست… ترامپ رای بیاورد نمی‌توانید، بایدن رای بیاورد نمی‌توانید

در ایالت متحده آخوند و حجت الاسلام هم رای بیاورد، کار شما نیست. خرج کردن از کیسه‌ی آسمان را تمام کنید.

پیام طهماسبی

اداره مملکت کار تفکر گدایان و گرسنگان هزار چهارصدساله فخر و ریشه به غارت در سرزمین حجاز نیست.
هر چقدر بدزدید باز گرسنه هستید.

پرونده طبری را مشاهده کردید؟ عین کارنامه چهل و یکی دو ساله شما است. صدها میلیارد وجه نقد و زمین و خانه و ویلا رشوه گرفته بود اما باز هم گرسنه بود. بجای هزینه کابینت آشپزخانه خانه‌اش، پرونده دادگاه کابینت ساز را حل می کرد در حالی که صدها میلیارد مال مفت در دست داشت. از دیگری دستگاه اسپرسو ساز رشوه می‌گرفت تا میلیاردها به مملکت ضرر بزند!

این ذهن گرسنه برای امروز و دیروز شما گدا مسلکان نیست، حاصل تفکر هزار و چهارصدساله شما است، ریشه در همانجایی دارد که برای پیشدستی در رسیدن به غنائم جنگی، جنگ برده احد را باختید.

خواهش می کنم کتاب چه باید کرد لئو تولستوی را بخوانید تا ذهن گرسنه را بهتر بشناسید. کسی که دیروز محلل زنان سه طلاقه بوده قطعا امروز چیزی از اقتصاد نباید بفهمد؟

شوی بعدیتان هم از همین حالا معلوم است؛ شغال الدوله های بخش خبری بیست و سی و ملیجکان درباری تلویزیون میلی را با دوربین و زبان نرم تهدید بفرستید تا خانواده آن زن مفلوک را مجبور به تکذیب کنند…

ما به چه سیه روزی افتادیم! با این لکه‌ی ننگ چه کنیم.
کجا رفتند رجال سیاسی و بزرگان این مملکت!
امیرکبیرها کجایند که حال ما را ببینند و به پهنای صورت اشک بریزند…

از صفحه پیام طهماسبی

«مقالات و دیدگاه های مندرج در سایت شورای مدیریت گذار نظر نویسندگان آن است. شورای مدیریت گذار دیدگاه ها و مواضع خود را از طریق اعلامیه ها و اسناد خود منتشر می کند.»