آموزش نفرت میان دانش آموزان ایرانی

این‌ آموزش نفرت در مدراس ایران است که جامعه ما را در طی چهل سال از ارزش‌های انسانی بیگانه٬ و روان كودكان را تخريب كرده است.

یزدان شهدایی

وزارت آموزش و پرورش ایران در اقدامی تامل برانگیز به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم آبان٬ خواستار آن شد كه امسال در برنامه ويژه بسيح براى روز دانش آموز، در حياط خانه پرچم آمريكا و فرانسه را آتش بزنند و فيلم بفرستند!

چهل و یک سال، پیش از این «دانشجویان خط امام»، سفارت يک دولت خارجى را اشغال كردند. اين حادثه به تحريم‌هاى جهانى عليه ملت ایران منجر شد، بلایی كه هنوز گریبان کشور ما را رها نکرده و حاصلی جز انزوای جهانی و فلاکت برای ما نداشته است.

این خواست وزارت آموزش و پرورش ایران، ترویج نفرت و خشونت نسبت به جهان، میان کودکان ايرانى است، کودکانی که در آموزش باید سازگاری و ارزش‌های والای انسانی را بیاموزند.

كودكان نيز به‌مانند بقيه ديگر گروهاى اجتماعى ملت ايران، به عنوان ابراز تبلیغات نظام حاکم٬ برای عملیات جنگ روانی علیه مخالفان و دشمنان فرضی‌شان مورد استفاده ابزارى قرار می‌گیرند.

این‌ آموزش نفرت در مدراس ایران است که جامعه ما را در طی چهل سال از ارزش‌های انسانی بیگانه٬ و روان كودكان را تخريب كرده است. كودكان كار، كودكان زباله‌گرد، كودكان معتاد و كودكان…، حكايت دردناک زندگى فرزندان ايران در جهنمى به‌اسم جمهورى اسلامى هستند.