کارگران هفت تپه: فریبکاری رئیس هیات داوری و دروغی که کسی متوجه نشد

دروغی که رئیس هیات داوری گفت این بود که مدارک ناقص است که همه دنیا میدانند برای خلع ید اسدبیگی به اندازه کافی مدارک در اختیار هست.

 

جمعی از کارگران هفت تپه از بخش های مختلف

رئیس هیات داوری گفته مدارک طرفین پرونده ناقص بوده و از طرفین درخواست می‌کنیم مدارک بیشتری ارسال کنند تا در جلسه بعد درباره خلع ید اسدبیگی تصمیم بگیرند. برخی از مسئولین اعلام کردند که گفته های رئیس هات داوری مبهم است در جالی که بسیار واضح است و گویا این مقامات متوجه نشده اند که هیات داوری چه فریبی را اجرا می کند. این کلک و فریبکاری از این قرار است:

رئیس سازمان خصوصی سازی خلع شد و رئیس جدید منصوب شده. این رئیس جدید هیچ تمایلی به ارسال مدارک جدید و اضافه برای خلع ید ندارد. حتی ممکن است مدارکی ارسال کند که به اسدبیگی کمک کند. بنابراین هیچ مدرک تکمیلی از سوی سازمان خصوصی سازی به عنوان شاکی اصلی به هیات داوری ارسال نمی‌شود. هیات داوری هم اعلام خواهد کرد شاکی اصلی طی مهلت مقرر مدارکی ارسال نکرد و بنابراین خلع ید اجرا نمی‌شود زیرا مدارک ناقص است.

در واقع هیات داوری دیروز رسما اعلام نکرد نمی‌خواهد اسدبیگ را ابقا کند بلکه با سیاست چیزی گفت که مثلا ادعا کند دارند منصفانه بررسی می کند و منتظر مدارک هستند.

درخواست خلع ید را رئیس سابق سازمان خصوصی سازی به داوری ارسال کرد و آن رئیس برکنار شد. رئیس جدید کاملا گوش به فرمان جهانگیری و روحانی است و طی روزهای آتی مدرکی برای تقویت خلع ید به هیات داوری ارسال نخواهد کرد و نتیجتا هیات داوری رای به خلع ید نخواهد داد. این است فریبکاری در حال اجرا!

دروغی که رئیس هیات داوری گفت این بود که مدارک ناقص است که همه دنیا میدانند برای خلع ید اسدبیگی به اندازه کافی مدارک در اختیار هست.

مقامات و مسئولین دست‌اندرکار و دخیل در ماجرای خلع ید بخش خصوصی در هفت تپه احتمالا متوجه این فریب هیات داوری نشده اند. این کلک را وکیل مخصوص روحانی یعنی سرتیپی به اسدبیگی و داوری یاد داده است.

قابل ذکر است که ما تا ده روز یا دو هفته آتی فقط منتظر نخواهیم بود و همانطور که حدس می زدیم چاره ای جز آمادگی و هماهنگی برای اجرای برنامه های خودمان یعنی اعتراضات و اعتصابات نداریم زیرا اراده ای در مسئولین برای اجرای عدالت نمی بینیم.

کانال تلگرام مستقل کارگران هفت تپه