جوانمیر مرادی، عضو هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، دستگیر شد

جوانمیر مرادی عضو هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران ظهر امروز توسط مأموران لباس شخصی دستگیر شد.

جوانمیر مرادی کارگر برق صنعتی است و امروز شخصی به صورت تلفنی از وی برای بازدید و انجام یک پروژه کاری در حومه شهر کرمانشاه دعوت مینماید و هنگام مراجعه جوانمیر به محل در ساعت ۱/۳۰ دقیقه ظهر توسط مأمورین دستگیر شده و ساعت ۲/۳۰ دقیقه مأموران لباس شخصی جوانمیر مرادی را دستبند به دست به منزل‌اش برده و خانه وی را مورد تفتیش قرار میدهند و در نهایت جوانمیر را با خود میبرند.

جوانمیر مرادی کارگر برق صنعتی و از اعضای انجمن کارگران برق و فلزکار کرمانشاه نیز میباشد. سالهاست که جوانمیر مرادی در اکثر شهرهای کشور و بخصوص پروژه‌های صنعتی جنوب مشغول به کار است.

نهادهای امنیتی همواره به بهانه‌های واهی کارگران و فعالین کارگری را دستگیر کرده و با پرونده‌سازیهای امنیتی آنها را به زندانهای طویل‌المدت محکوم مینمایند. در سال‌های اخیر به خصوص حمله به اعضای اتحادیه آزاد کارگران ایران به شدیدترین بخش تعرض نهادهای امنیتی به فعالین اجتماعی تبدیل شده است تا جایی که هیچیک از اعضای این تشکل کارگری نمانده که مورد سرکوب و پرونده‌سازیهای امنیتی قرار نگرفته باشند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران دستگیری جوانمیر مرادی را قویاً محکوم مینماید و ضمن درخواست آزادی فوری و بی قید و شرط وی، از تمامی کارگران و نهادهای اجتماعی میخواهد تا نسبت به سرکوب گسترده کارگران در ایران واکنش نشان دهند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران- ۱۴ دیماه ۹۹