اجاره خانه لبنانی‌ها از جیب مردم ایران، یزدان شهدایی

اين بذل و بخشش‌ها با اجازه چه كسى صورت مى‌گيرد؟ قوه مجريه، مجلس و يا ولايت فقيه؟ پاسخ روشن است: حاكميت اسلامى بانک‌دار تروريسم خاورميانه است.

 

یزدان شهدایی

حسن نصرالله در بخشی از مصاحبه با شبکه “المیادین “که حدود سه ساعت و نیم طول کشید، درباره کمک‌های مالی قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی از محل فروش نفت برملا كرده که: «در سال ۱۳۸۵ بعد از جنگ سى وسه روزه ۲۰۰- هزار خانه خراب شد و بلافاصله حاج قاسم [سلیمانی] و برادران، طرح اسکان را پیشنهاد کردند».

حسن نصرالله در ادامه اضافه كرد و گفت که در آن زمان « وضع [وضع مالی ایران] از الان بهتر بود» و بهای نفت بالاتر بود و «سلیمانی و برادران» با اجرای طرح اسکان به صاحبان ۲۰۰ هزار خانه‌ای که در جنگ ۳۳ روزه خراب شدند «یک‌سال هزینه اجاره و معیشت‌شان» را دادند تا خانه‌‌‌‌هایشان را بسازند.

آمارهاى رسمى تاييد مى‌كنند كه درآمد نفت ايران در دوران احمدى‌نژاد، كانديداى حزب‌اللهى سپاه پاسداران كه آمده بود تا چهره واقعى حاكميت اسلامى را به مردم ايران و جهان نشان دهد، به‌اندازه تمام دوران استخراج نفت در تاريخ ايران بوده است!!

بعد از فشارهاى جهانى و به لطف افشاگرى رسانه‌هاى اجتماعى، مردم ايران تازه متوجه مى‌شوند كه پول‌هاى مردم ايران كجا و براى چه مصارفي خرج مى‌شده است! تازه خبر‌دار مى‌شوند كه جنگ٬ فساد و جنايت در خاورميانه با پول مردم ايران توسط سپاه پاسداران و شركاى خاورميانه‌اى آنها انجام مى‌گيرد! تازه در مى‌يابند كه چرا مملكت‌شان به چنين روزى افتاده است!

به‌نظر می‌رسد درآمد حاصل از سرمایه ایرانی جز برای ایرانیان، برای ديگر ملت‌های دنیا حلال است٬ به‌شرط اينكه گواهی اعطاى وام توسط سرداران قاچاقچى صادر و به كام هم‌دستان تروريست آنان باشد.

اين بذل و بخشش‌ها با اجازه چه كسى صورت مى‌گيرد؟ قوه مجريه، مجلس و يا ولايت فقيه؟ پاسخ روشن است: حاكميت اسلامى بانک‌دار تروريسم خاورميانه است.