مهدی جهانگیری، سمبل بخش خصوصی در جمهوری اسلامی (خصولتی)

این حضرت آقا از ژن های خوب، برادر اسحاق دماغ معاون روحانی، شریک اسدبیگی، نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران، به جرم قاچاق حرفه ای ارز به دو سال زندان محکوم شده است. مختصر جریمه هائی هم شده که در یک مورد برای قاچاق ارز به ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در مورد دیگر بدلیل “تحصیل مال نامشروع” به ۴۵ میلیارد تومان جریمه محکوم شده است. این جریمه ها بدلیل تک خوری است و ندادن حق الحساب شرکا که برای جهانگیری ها پول خرد حساب میشه.

حتما سوالتان اینست که از کجا آورده؟ چکاره است؟ جواب اینست که این آقا فقط یکی از هزاران است، سمبل بخش خصوصی است. شبیه مهدی جهانگیری در پتروشیمی ها و معادن و صنایع فلزی و قطعه سازی و ماشین سازی و برج سازی کم نداریم. رانت خواری اسم کوچک و توهین برای ایشان است. مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران است. با همه هم معامله دارد، مثلا در آبان ماه امسال تنها یک قرارداد ۲۰ هزار میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه امضا کرد. “گروه گردشگری مالی” شامل پنج هلدینگ است که شامل «بانکداری»، «گردشگری»، «صنعت ساختمان»، «نفت و گاز و پتروشیمی» و «صنعت و معدن» است که هر کدام مجموعه ای کارخانه و بانک و صنایع را زیر پوشش دارد.

خصوصی سازی یعنی قدرتگیری افراد فاسد و قاچاقچی و جنایتکاری مثل مهدی جهانگیری ها، انصاری ها، اسدبیگی ها، ویسه ها، که از دولت و سپاه و رئیس جمهوری و قدرت سیاسی پشت آنهاست. این دو سال زندان هم شوخی است، در قانون سرمایه داران همه چیز خریدنی است و شرع هم تائید میکند. اعتراض ما کارگران به ام الفسادهائی مانند جهانگیری و اسدبیگی “کفر” است، “جزا” دارد، “اقدام علیه امنیت ملی” است، “توقف کار و تولید” است، “توهین به مدیران” است، “توطئه علیه نظام” و … است!!!

حالا خودمانیم، خب راست میگویند، چون سرمایه داران همه اینها هستند از طبقه و نظام و دولت و قانون و همه چیز. مهدی جهانگیری سمبل طبقه سرمایه دار ایران و قانون نیز حامی و پشتیبان حقوقی آنان است.

پیام همکار
@kargare7tapeh