آقای رئیس جمهور بایدن چرا فریاد مظلومیت مردم ایران را نمی شنوید؟!! ناخدا محمد فارسی

بسختی میتوان تصور کرد که دولت آمریکا با در اختیار داشتن اطاق های فکری بیشماری از قصد رژیم تروریستی اسلامی در ایران واقف نباشند. پس «دلیل اینکه آقای بایدن و دولت او کوشش دارند رژیم تروریستی اسلامی را پا بر جا نگاه دارند چیست؟

 

ناخدا محمد فارسی

رژیم تروریستی اسلامی در ایران توسط اشخاصی هدایت می‌شود که از ثبات و تعادل فکری  و روانی برخوردار نیستند، کشور و مردم ایران را بیرحمانه تحت تاخت و تاز قرار داده اند، حقوق شهروندی مردم نادیده گرفته می‌شود و ثروت مردم را به تاراج می برند. امروز، ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، در خبرگزاری فارس (۱)‌ آمده است که مدیر گروه تحقیقات واکسن بنیاد برکت، حسن جلیلی، از دردست تولید بودن ۶ نوع واکسن کرونا در این بنیاد خبر داد و گفت «تولید ماهیانه بیش از ۱۰ میلیون دوز واکسن را در بهار سال آینده پیش بینی کرده‌ایم». این در حالی است که مردم شریف و مظلوم ایران شاهد آنند که هرروزه شماری از آنان توسط ویروس کرونا جان می سپارند، رهبر رژیم ورود واکسن تأیید شده از جهان غرب بویژه  (امریکا و انگلیس) را ممنوع کرده و تنها دریافت واکسن از چین و روسیه را قبول دارد که رهبران آن را در راستای تفکرات دیوانه وار خود می پندارد. برابر با اطلاع واصله از داخل کشور همان واکسن های تأیید نشده نیز با هزینه بسیار بالایی به متقاضیان در بازار سیاه مافیایی رژیم بفروش می رسد. رژیم با اینگونه اخبار بی محتوا به مردم ستمدیده ایران دروغ میگوید تا کماکان به حکومت ددمنشانه خود ادامه دهد.

آقای رئیس جمهور، رژیم اسلامی باید چند مورد دیگر از این دیوانگی ها را به دولت شما نشان دهد تا آقای بلینکن، سالیوان، مالی و دیگران متوجه شوند کوشش برای مماشات با رژیم تروریستی اسلامی آب در هاون کوبیدن و جفا در حق ملت ایران است! آقای تونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، دیروز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، در کنفرانس مجازی همیاری به یمن، از حوثی‌ها می خواهد حمله به مارب و خاک عربستان را متوقف کنند. وی گفته است تا زمانی‌ که شورشیان حوثی و دولت قانونی یمن مذاکره نکنند مصائب مردم یمن ادامه خواهد یافت. حوثی های یمن مانند تمام گروهای تروریستی نیابتی رژیم در خاورمیانه تنها از سردمداران جنایتکار اسلامی ایران دستور می گیرند، و مانند حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق و غیره نه تنها تجهیزات نظامی خود را از رژیم ایران دریافت می‌کنند بلکه برابر با گفته حسن نصرالله، رئیس سازمان تروریستی حزب الله لبنان، تمام نیازمندی های معیشتی شامل غذا، دارو، حتی لباس زیر کودکان هم توسط رژیم ایران تأمین میگردد! آقای بلینکن در سخنرانی خود، شرط کمک مالی ۱۹۱ میلیون دلاری واشنگتن به یمن را به توقف حملات نظامی شورشیان حوثی به عربستان سعودی اعلام کرد. لازم است یاد اور شویم، حوثی های تحت فرمان علی خامنه ای، از ماه گذشته حمله برای تصرف شهر مارب را آغاز کرده اند(۲). هرگونه کمک انسان دوستانه که بدست شورشیان حوثی برسد تنها هزینه بهینه سازی تجهیزات نظامی بر علیه عربستان سعودی و افزایش نفوذ رژیم اسلامی ایران در نا امن کردن منطقه خواهد شد.

مسئولین دولت آقای بایدن هنگام ریاست جمهوری آقای اوباما، شاهد بوده اند که پس از امضاء تعهدنامه اتمی ( برجام ) در سال ۲۰۱۵، رئیس جمهور اوباما برای همیاری به رژیم اسلامی، ۷۰۰ میلیون دلار پول نقد در هواپیمایی برای آیت الله علی خامنه ای ارسال نمود. با این همیاری رژیم اسلامی توانست گروههای تروریستی رژیم در خاورمیانه شامل حشدالشعبی که از بسیار گروههای زیر ساختاری مانند کتائب حزب الله تشکیل شده، حزب الله لبنان و حوثی های یمن را تقویت کند تا برعلیه دولت های قانونی کشورهای خود و دوستان امریکا اقدامات تروریستی انجام دهند. همیاری رئیس جمهور اوباما به رژیم ایران فرصت داد تا حوثی های یمن تقویت شوند، و بر علیه دولت قانونی یمن و کشور عربستان سعودی وارد جنگ شوند که تا کنون ادامه دارد، و باعث فلاکت و کشته شدن چندین هزار یمنی و چند صد هزار آواره گردیده است.

در کنفرانس مجازی یمن، آقای آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، از کشورهای جهان خواست تا به جمع‌آوری مبلغ سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون دلار برای نیازهای بشردوستانه در یمن کمک کنند. همیاری به مردم یمن اقدامی بشردوستانه است اما این کمک های بشردوستانه هنگامی مؤثر خواهد بود که  مستقیماً زیر نظر سازمان ملل اجرا شود و صرف تامین نیازمندیهای اولیه مردم مظلوم آن سرزمین شود. در سال ۲۰۲۰ نیز در مجموع یمن ۱.۹ میلیارد دلار همیاری مالی دریافت کرد، این در حالی است که فقر، بیچارگی و آوارگی مردم یمن هر چه بیشتر  ادامه یافت، درصورتیکه امکانات و تجهیزات جنگی حوثی ها بهبود یافته و حملات موشکی و پهپادی حوثی ها به عربستان سعودی افزایش یافته است.

علیرغم اعمال تروریستی بی شمار رژیم در خاورمیانه، شوربختانه آقای ند پرایس، سخنگوی وزارت خارج آمریکا در نشست خبری دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹،اعلام داشت آمریکا دوباره برای گفت‌وگو با ایران بدون هرگونه تعصبی آماده است. این در حالی است که رژیم تروریستی اسلامی در ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای مذاکره مستقیم رژیم با واشنگتن، برای احیای توافق هسته‌ای برجام، جواب رد داد و هرگونه مذاکره با آمر یکا را مجدداً مشروط به برداشته شدن تمام تحریمها از جانب آمریکا دانست. دولت جو بایدن تاکید دارد که شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها اجرای کامل تعهدات هسته‌ای ایران است، که با گفته آقای ند پرایس در تضاد است! حال آنکه جمهوری اسلامی با توقف اجرای پروتکل الحاقی و اعمال محدودیت برای بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، به شرارتهای خود  در روزهای اخیر شتاب بیشتری داده است. در این راستا در هفته گذشته رژیم اسلامی با حمله تروریستی موشکی به کشتی بازرگانی اسرائیلی در دریای عمان بر تداوم تشنج در منطقه افزوده است. این در حالی است که فرماندهان سپاه پاسداران بارها گفته اند که به آسانی می توانند اسرائیل را نابود کنند!

آقای رئیس جمهور، پاسدار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، در سخنرانی معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج (۳) تاکید بر این داشت «بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید،‌ او گفت: دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است.» پاسدار سلامی گفته است «هر گاه بتوانیم اعتقاد الهی را در باورها بنشانیم شکست نخواهیم خورد.»

از بیانات پاسدار سلامی بخوبی مشاهده می‌شود که رژیم اسلامی در ایران بر بنیاد عقیده و باور استوار است و تداوم رژیم را به باورهای تروریستی رژیم مرتبط می داند. لازم به توضیح است با شستشوی مغزی، رژیم توانسته است گروهای تروریستی نیابتی در کشور ایران و منطقه خاورمیانه بوجود بیاورد که بر پایه عقیده و باور عمل می‌کنند، حاضرند در راه عقیده خود کشته شوند. اینان ولی فقیه را امام و نماینده پیامبر اسلام میدانند و در نتیجه هرکس را مخالف آنان باشد محارب با ولی امر مسلمین و خدا میدانند، قتل مخالفان را واجب دانسته و کشته شدن در این راه را نیز شهادت میدانند و با وعده زندگی بهتر در بهشت  می کشند و کشته می‌شوند. آقای رئیس جمهور با مردم ایران همگام شوید تا بتوانند شرّ رژیم اسلامی را از سر خود، مردم ایران،  و جهان دور کنند. رژیم عقیدتی اسلامی ایران اصلاح پذیر نیست.

آیا آقای رئیس جمهور  بایدن و دولت وی که باقی مانده از دولت رئیس جمهور پیشین آمریکا اوباما است، بر حرکات اسلامیزه شدن جهان توسط اسلامیست های افراطی واقفند و یا اینکه تاکنون برایشان ناشناخته باقی مانده است؟ بسختی میتوان تصور کرد که دولت آمریکا با در اختیار داشتن اطاق های فکری بیشماری از قصد رژیم تروریستی اسلامی در ایران واقف نباشند. پس «دلیل اینکه آقای بایدن و دولت او کوشش دارند رژیم تروریستی اسلامی را پا بر جا نگاه دارند چیست؟

۲ مارس ۲۰۲۱

https://www.farsnews.ir/news/13991212000296/ (۱)

https://www.radiofarda.com/a/blinken-urges-yemen-s-huthis-to-halt-offensive-on-marib/31128074.html (۲)

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/12/11/2462429 (۳)