مافياى حكومتى، تصفیه‌ و قتل‌های زنجیره‌ای توسط اطلاعات سپاه در زندان مرکزی ارومیه

خبرهای رسیده از زندان ارومیه حاکی از دستگیری مسئول بند کارگران زندان مرکزی ارومیه و تصفیه و قتل‌های زنجیره‌ای توسط اطلاعات سپاه برای مخفی ماندن اطلاعات، و تهیه و توزیع مواد مخدر در این زندان است.

به گزارش کانون حقوق بشریِ نه به زندان – نه به اعدام، ۲۲ اسفند۹۹، به گزارش یک منبع موثق، فردی به نام غنی‌زاده که مسئول اندرزگاه بند کارگران زندان مرکزی ارومیه بوده است به همراه نیم کیلو مواد مخدر از نوع شیشه دستگیر شد.

پس از دستگیری غنی‌زاده، خبرهای دیگری حاکی از یک تصفیه و قتل زنجیره‌ای برای مخفی ماندن اطللاعات تهیه و توزیع مواد مخدر در زندان مرکزی ارومیه توسط اطلاعات سپاه است.

این منبع در گزارش خود گفت: «اسرافیل خلیلی که مسئول فرهنگی زندان مرکزی ارومیه و یکی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر بوده به همراه فرد دیگری به نام مرتضی ظهرعلی توسط اطلاعات سپاه ارومیه مورد سوء قصد قرار گرفتند. مرتضی به قتل رسیده اما از وضعیت اسرافیل خلیلی اطلاعی در دست نیست».

بنا بر خبرهای موثق اطلاعات سپاه و عوامل زندان، تهیه و وارد کردن مواد مخدر به داخل زندان مرکزی ارومیه را بر عهده دارند و از این راه درآمد کلانی را به جیب می‌زنند. همچنین در داخل زندان هم بعضی از عوامل اجیر شده اقدام به توزیع این مواد بین زندانیان می‌کنند و باعث و بانی معتاد شدن تعداد زیادی از جوانان شده‌اند.

در چند سال اخير حضور سپاه پاسداران در شبكه جهانى مواد مخدر و تامين بودجه جنگ‌هاى نيابتى، از اين طريق در نزد افكار عمومى به‌خوبى عيان شده، اما شبكه فروش مواد در زندان‌هاى اسلامى و تلاش براى معتاد كردن زندانيان، حكايت ديگرى است از چهره كثيف اين باند مافيايی و جنايت كه در حق جوانان ايران زمين روا می‌دارد.