خامنه ای تن به رفراندومی که در آن بازنده است نخواهد داد، مردم ایران باید او را وادار کنند

محسن سازگارا در آغاز گفتگو با علیرضا نوری زاده در برنامه پنجره ای رو به خانه پدری ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ سال کم شدن شر ویروس کرونا و ویروس جمهوری اسلامی باشد.

در ادامه آقای سازگارا در مورد سرکوب مردم و خرابکاری های رژیم در برنامه های ماهواره ای و اینترنتی توسط عوامل و خرده پاهای رژیم، و وظیفه مردم در قبال آن گفت:

جمهوری اسلامی زمانی که تلویزیون های ماهواره ای آمدند، فرکانس غیر قانونی تولید می کرد و بسوی ماهواره برای ایجاد اختلال در کار آنها می فرستاد. این باعث شد که سازمان جهانی فرکانس ها تهدید کنند که اگر این کار ادامه پیدا کند، فرکانس های قانونی آنها را می بندند.

رژیم پس از این تهدید جا زد و بجای آن دست به ایجاد پارازیت از روی زمین زدند که با یک موج قوی الکترومگنتیک مانند ابر در کار ماهواره ها اختلال ایجاد می کند. اما این کار عوارض جدی برای سلامتی مردم دارد و حتی دستگاه های خودشان نیز دچار اختلال می شوند.

البته آنها همه جای حتی تهران را نمی توانند پوشش دهند تا چه برسد به روستاها و شهرهای دور افتاده. بخاطر همین رژیم سعی می کند فقط روی برخی از برنامه ها بطور مستقیم پارازیت بیندازند. که البته این هم کارگر نبود و مردم با مقاومت مدنی خود همواره از ماهواره ها استفاده کرده و می کنند.

به هر حال پارازیت با وجودی که خیلی خطرات دارد اما در رابطه با بعضی برنامه ها همچنان از آن استفاده می شود و روی طول موج بعضی از ماهواره پارازیت می اندازند.

ایشان در ادامه گفت: رژیم یک سری ستون های نگاه دارنده دارد، مانند ستون فرهنگی، اداری، مالی، امنیتی و فنی. این ستونها را باید در اقیانوس مردم فرسایش داد.

در این رابطه مردم باید با عوامل پایین دستی و خرده پای رژیم که در ستونهای نگاه دارنده آن کار می کنند صحبت کنند،‌ و از آنها بپرسند چرا از رژیم حمایت می کنید؟ مردم باید بدانند که ستونهای نگاه دارنده رژیم را موریانه از پایین می خورد در بالا هم آن تعداد معدود چند هزار نفری به هیچ جز اعتقاد ندارند، نه به خدا و نه به ولایت و فقط به فکر پر کردن جیب خود هستند و دنبال ساختن ویلا در کشورهای خارج می باشند.

آنهایی که در پایین ستون های رژیم کار می کنند و نگاه دارنده آن هستند باید بدانند که در زمان فروپاشی این ستونها، در مقابل خشم مردم قرار می گیرند. بنابراین خطاب ما به آدمهایی که در بخش های مختلف کار می کنند و ستونهای آنرا نگاه می دارند، ستونهایی که از بالا پوسیده اند این است که مردم یادشان نمی رود. مردم عناصری را که در مقاطع مختلف از رژیم حمایت کرده اند فراموش نخواهند کرد.

کاری که مردم می توانند بکنند این است که کارگزاران رژیم را  بایکوت کنند و به آنها نشان دهند این کاری که می کنند غلط است. باید آنها را در محل کار و زندگی محاصره اخلاقی کرد و به صراحت به آنها گفت همه چیز ترک برداشته است و آن بالایی ها دارند می خورند و می برند و شما بهتر است به فکر خود و آینده تان در این مملکت باشید.

آقای سازگارا در مورد نامه ۱۰۲ نفر به سازمان ملل و درخواست آنها برای رفراندوم تحت نظرات سازمان ملل گفت:

این یک توصیه درستی است و در گذشته نیز یک پتیشن برای رفراندم راه اندازی شد که بیش از ۳۵ هزار نفر امضا کردند که تقدیم سازمانهای بین المللی شد.

البته مردم ما خوب می دانند ماهیت جمهوری اسلامی چیست و این حق مردم ایران و بخصوص جوانان کشور است که از آنها پرسیده شود که نظام را می خواهند یا خیر. بعد از این نظرخواهی آنوقت نمایندگان مردم ایران بنشینند نوع نظام را تعیین کنند. برعکس آنچه که خمینی کرد که از مردم پرسید جمهوری اسلامی آری یا نه. بعد از انقلاب باید از مردم پرسیده می شد سلطنت آری یا نه.

از این نظر کار این ۱۰۲ نفر بسیار پسندیده است. اما یادمان باشد هیچ دیکتاتوری به پای خودش کنار نمی رود. در افریقای جنوبی هم که این اتفاق افتاد از مدت ها پیش آپارتاید شکست خورده بود و بسیاری از کشورها رژیم آپارتاید را تحریم کرده بود.

البته آقای خامنه ای تن به رفراندومی نمی دهد که در آن بازنده است. باید خامنه ای وادار به این کار کرد. بنابراین وقتی رفراندوم موفق می شود که در عمل رژیم را شکست داده باشیم با مقاومت مدنی که موجب ریزش جدی ستونهای نگاه دارنده شود و حکومت دیگر نتواند کشور را اداره کند. که البته این مسیر را باید سازماندهی کرد.

مشروح این گفتگو را در اینجا ملاحظه کنید: