ایران تعطیل شد! بامداد ایرانی

به‌دنبال اعلام وضعیت قرمز در بیش از ۲۵۷شهر ایران در اثر همه‌گیری کرونا که به سبب چرخش کرونای انگلیسی در ایام عید در سرتاسر ایران ايجاد شده، بالاخره کمیته اجتماعی ستاد ملی کرونا کلیه مراکز استان‌های ایران و بیشتر شهرهای بزرگ ایران را برای نود درصد مشاغل تعطیل اعلام کرد!
تعطیلی گسترده در ایران بعد از سخنان حسن روحانی که با اطمینان بارها مهار پاندمی کرونا را از تریبون‌های گوناگون حکومتی اعلام کرد، نشان می‌دهد حکومت اسلام‌گرایان ایران به همان سرنوشت پایان یافتن قرون وسطای صاحب منصبان دینی کلیسا دچار شده است.
به واقع بساط علوم دینی و حکومت دینی را نه اعتراضات مردمی در اروپای قرون وسطی، بلکه همه‌گیری طاعون سیاه در قرون سیزده و چهارده میلادی و رسوا شدن کلیسا در ناتوانی مهار بیماری پایان داد.
حكومت اسلامى، از زمان ورود ويروس كرونا به ايران، با انكار واقعيات و برخورد غير شفاف، مردم ايران را از دست‌يابى به كمک‌هاى جهانى محروم ساخت و عملا آنها را تنها گذاشته است. ستيز جنون آميز رهبر خود خوانده ايران با مشكوک خواندن واكسن‌هاى آمريكايی، شهروندان ايرانى را نيز از پيوستن به روند ايمنى با واكسيناسيون محروم كرد.
اين روزها شايع شده است كه حاكميت مى‌خواهد واكسن كرونا را در اختيار كسانى قرار بدهد كه در انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠ شركت مى‌كنند!

البته از اين شيادان هيچ جنايتى بعيد نيست، مردم ايران در نگاه آنان ارزشى ندارند. اين ما هستيم كه بايد يكبار براى هميشه به اين بساط غير انسانى كه حكومت اسلامى بر ما تحميل كرده، پايان دهيم.