جنایات حکومت کودک‌کُش قابل انکار نیست! سیامک بهاری

قالیباف منکر بازداشت دانش‌آموزان و افراد زیر ۱۸ سال براساس لایحه «عفاف و حجاب» شد

 سرکوب‌ بیرحمانه دانش‌آموزان، بازداشت،‌ شکنجه، تجاوز، سر به نیست کردن و قتل‌های سیستماتیک و فجیع کودکان تا حملات سازمان یافته شیمیایی به صدها مدرسه توسط قالیباف کتمان می‌شود. قتل کودکانی که سمبلی از بی‌رحمی و کودک کشی حکومت‌اند را نمی‌تون از پرونده مالامال از جنایت جمهوری اسلامی پاک کرد. از فاصله مهرماه  تا آذرماه ۱۴۰۱ بیش از هفتاد کودک، با شلیک مستقیم گلوله جنگی، ساچمه‌ای، پرتاب از بلندی و ضربات باتوم به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند.

 از سارینا اسماعیل زاده تا ابوالفضل آدینه زاده از کیان پیرفلک تا نیکا شاکرمی، از هستی نارویی تا ستاره تاجیک و همه کودکانی که در جمعه سیاه زاهدان به خاک و خون کشیده شدند و ‌آن جان‌های عزیزی که بیرحمانه به قتل رسیدند تا هزاران دانش‌آموزی که ربوده شدند، در بازجویی‌های طافت‌فرسا شکنجه شدند، مورد تجاوز قرار گرفتند را قالیباف ناچار است وقیحانه انکار ‌کند.

اما خانواده‌ها و جامعه داغدار و خشمگین گواهی می‌دهد. سند می‌آورد و چندین نهاد معتبر بین‌المللی به فاصله سه ماه لیست کودکان به قتل رسیده را بعنوان کیفرخواست توحش و درنده‌ خویی حکومت کودک‌کُش روی میز افکار عمومی جهانیان می‌گذارد.

مزارها و یادمان‌ها، هزاران خانواده مصیبت دیده را به سمبلی از اتحاد مردم در پیوندی ناگسستنی با خیزش انقلابی زن زندگی آزادی قرار داده است.

انتقام از دانش‌اموزان درمدارس از حمله یگان ویژه و پرتاب گاز اشک‌آور به کلاس درس تا حملات شیمیایی زنجیره‌ای و سیستماتیک به صدها مدرسه، نه قابل کتمان است و نه از پرونده سراسر جنایت جمهوری اسلامی قابل پاک کردن است. حکومت کش، عنوانی است که مردم ایران و جهان جمهوری اسلامی را با آن می‌شناسند و از آن متنفرند!

بخشی از لایحه حجاب دانش‌اموزان و کودکان را هدف قرار داده است. بی جهت نیست که یکی از همین نمایندگان می‌گوید: “لایحه جدید حجاب حتی به حوزه دانش‌آموزی نیز ورود کرده و اگر یک دانش‌آموز ۱۰ ساله‌ در مدرسه خلاف این قانون عمل کند، شب باید او را از کلانتری تحویل بگیرید”.

زمین زیر پای قالیباف  و اعوان و انصار حکومتی چنان داغ شده است که برای حفظ بیضه اسلام، لایجه‌ای که از ابتدا فقط ۹ بند داشت، در مجلس اسلامی هفتاد بند می‌شود. روشن است حکومت مذبوحانه به جنگ جامعه می‌رود و می‌داند با سد مقاوم نسلی روبرو خواهد شد که جمهوری اسلامی را به ستوه آورده است.