‍ لشکرکشی خیابانی!

فرشته مزینانی

خب به حول و‌ قوه الهی و تلاش نمایندگان خدوم مجلس (که قانونشان هنوز تایید نشده، اجرا می شود!)  و ماموران معذور نیروی انتظامی و سفارش اکید رهبری، در روزی که انتظار می رفت جان برکفان، انتقام سختی از اسرائیل بگیرند، مرحله ای دیگر از برخورد با کم حجابان و بی حجابان شروع شد.

امروز خیابانهای تهران شاهد آرایش نظامی _ انتظامی دیگری بود که امت حزب الله مدتهاست خواهان آن بودند و گه گاهی چند ده نفری در زیارتگاه و مجلس و‌ خیابان، خواسته خود را به گوش مقامات می رساندند و مقامات هم که شدیدا نیاز به حمایت امت حزب الله دارند، چاره کار را در این دیدند که دوباره خودی نشان دهند و قدرت مومنان را به رخ عابران بکشند!

ممکن است با این قدرت نمایی، کهنسالان و میانسالانی که مجوز شرعی برای نمایاندن مو دارند، از روی محافظه کاری، کمی تا قسمتی موهایشان را بپوشانند. کارمندان ادارات و بیمارستانهای دولتی و مدارس و  غیره نیز به خاطر محروم نشدن از حق و حقوقشان، کمی تا قسمتی محجبه تر شوند. اما بعید می دانیم نسل دهه هشتاد و‌ نودی از این بادها بلرزند و سر به پوشش دهند. با تجربه ای که از آنها داریم انتظار می رود با سرسختی تمام و به قیمت جانشان و از دست دادن مالشان (اگر داشته باشند!) حاضر به پذیرش این قانون  نشوند.

آنها باید اقناع شوند که چرا در دنیایی که خاستگاه اسلامش (عربستان) میزبان ستاره های هالیوودی و شاهد شوهای آنچنانی است، دختران اینجا باید به اجبار و بدون فهم فلسفه حجاب، به پوشش اسلامی تن دهند. این نسل بدون دلیل زیر بار تحمیل هیچ امری نخواهد رفت. برایشان فکر دیگری کنید!