نامه ای به آقای جوزف بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

۱۳ فوریه ۲۰۲۱

آقای بایدن ریاست جمهور آمریکا

کاخ سفید

 

 


سخنی با آقای بایدن رئیس جمهور آمریکا

آقای رئیس جمهور، از انتخاب شما به چهل و ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا بسیار خوشحال هستیم و بهترین آرزوها را برای موفقیت هر بیشتر شما و دولت آمریکا داریم.

 آقای رئیس جمهور، شما در مانیفست انتخاباتی خود اعلام کرده اید که به برجام برمی‌گردید. لازم است یادآور شویم رژیم فاسد اسلامی در ایران به هیچ تعهدی و یا توافقی در سطح بین المللی و غیر پایبند نبوده و نخواهد بود. برنامه هسته‌ای و موشکی رژیم برای ساخت بمب اتم و امکانات پرتاب آن استراتژیک است که از هنگام جنگ رژیم با عراق تا کنون ادامه دارد. آیت الله های ایران تصور دارند اگر به بمب اتمی دست یابند، جهان اقدامات تروریستی رژیم بر علیه مردم خود و منطقه را نادیده می گیرد، و رژیم را آزاد خواهد گذاشت تا به اهداف استراتژیکی خود در منطقه خاورمیانه، برای برقراری امپراطوری اسلام شیعی دست یابد. در انتهای جنگ ایران با عراق که رژیم هنوز با آن بسختی درگیر بود، آیت الله خامنه‌ای، فوریه ۱۹۸۷، در جمعی از دانشمندان و متخصصین علوم هسته‌ای اعلام کرد: «پیرامون داشتن انرژی اتمی ما همین حالا به آن نیاز داریم. کشور ما همیشه از خارج تهدید شده است، کمترین کاری که می توانیم برای روبرو شدن با این خطر انجام دهیم این است که به دشمنانمان نشان دهیم که می توانیم از خود دفاع کنیم. بنابراین در دفاع از کشور و انقلاب تان هر قدمی که می‌توانید بردارید، سخت و سریع کار کنید».

آقای رئیس جمهور، شواهد کافی وجود دارد که نمی توان به رژیم ایران اعتماد کرد. آيت الله ها در مورد اهداف و نيت خود به مردم ايران و جامعه جهانی دروغ گفته اند. اعمال تروریستی رژیم در طول دهه های گذشته شواهد زنده ای است که نشان می دهد رژیم واقعا ً خود را متعهد به توافق و دیپلماسی بین المللی نمی داند. به عنوان مثال رژیم سال هاست که بر روی پرچم آمریکا راهپیمایی کرده و برای نابودی آمریکا و اسرائیل نیز بطور مداوم شعار می دهد. شایان ذکر است که هفته گذشته یک دیپلمات رژیم اسدالله اسدی به جرم اعمال تروریستی در بلژیک به مدت ۲۰ سال محکوم و زندانی شد. باید متوجه بود، اگر عمل جنایتکارانه اسدی به موقع کشف و متوقف نشده بود، بسیاری از مردم بی گناه به همراه سیاستمدارانی از آمریکا و کانادا از جمله بیل ریچاردسون فرماندار سابق، لوئیز فریه مدیر سابق اف بی آی، ژنرال جورج کیسی رئیس سابق ستاد ارتش آمریکا، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، استیو هارپر نخست وزیر سابق کانادا و وزرای سابق فرانسه و ایتالیا تکه تکه می شدند.

روز جمعه ۷ فوریه ۲۰۲۱، خبر ی منتشر شد که ۱۱ نفر ایرانی مظنون توسط نگهبانان مرزی آمریکا در مرز مکزیک که تلاش می کردند بطور غیر قانونی وارد آمریکا شوند دستگیر شدند. مذاکره با رژیم اسلامی ایران تنها اوضاع را تشدید خواهد کرد و فرصت بیشتری برای وارد کردن صدها تروریست و مامور اطلاعاتی به آمریکا از طریق مرزهای ونزوئلا و مکزیک خواهد بود تا به اعمال تروریستی بپردازند. 

آقای رئیس جمهور، آرزوی مردم ایران داشتن یک قانون اساسی است تا یک حکومت سکولار و دمکرات در ایران برقرار شود. در پی معاهده برجام زمانی که رژیم مزایای مالی قابل توجهی دریافت کرد، فرصت عمده ای را برای اجرای اصلاحات رفاهی معنی دار برای مردم خود را از دست داد. رژیم می‌توانست با استفاده از این مزایای مالی آزاد شده برای مردم رفاه بوجود آورد ولی در عوض رژیم میلیاردها دلار به دست آمده از توافق هسته ای را صرف صادرات ایدئولوژی توتالیتر خود با تأمین بودجه به شبکه های تروریستی، توسعه فناوری موشکی به عنوان اهرم تهاجمی برای تسلط بر خاورمیانه و فراتر از آن و ایجاد هرج و مرج در منطقه کرد.

آقای رئیس جمهور، ما با قاطعیت معتقدیم که واقعیت سیاسی جدید در ایران و خاورمیانه فرصت تاریخی را برای مردم ایران فراهم کرده است تا به یک گذار مسالمت آمیز به دموکراسی سکولار دست یابند. بنابراین، ما با احترام از دولت شما می خواهیم که آرزو و علاقه مردم ایران به یک قانون اساسی دموکراتیک سکولار را به رسمیت بشناسد. فشار حداکثر سیاسی، دیپلماتیک و مالی بر رژیم را ادامه دهد. نقض حقوق بشر در ایران را مورد توجه قرار داده و از مردم ایران برای احقاق حقوق بشر خود حمایت نماید. از عزم مردم ایران در جستجوی یک دولت دموکراتیک سکولار از راه مقاومت مدنی غیر خشونت آمیز و یک انتخابات آزاد و عادلانه پشتیبانی نماید.

در پایان ما حمایت دیپلماتیک شما از آرزوی مردم ایران از طریق حمایت رسانه ای موثر، صدای آمریکا (VOA) و رادیو فردا که هزینه های آن توسط دولت ایالات متحده برآورده می شود، را داریم و تقاضا داریم حمایت خود از مردم ایران را دریغ نفرمایید. 

با احترام فراوان

از طرف شورای دبیران شورای مدیریت گذار

ناخدا دکتر محمد فارسی، MBE

عضو مدیریت بین‌الملل شاخه انگلستان 

Commander Doctor Mohammad Farsi, MBE

ITC- international affairs-UK section

Emal: internationalrelations@iran-tc.com